Aviseringar
Rensa alla

Mona strikes again


Ämnesstartare

Sheriffen är ju ganska rasistisk, men det är ju ingen nyhet.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Sheriffen är ju ganska rasistisk, men det är ju ingen nyhet.

Detta är ju inget rasistiskt, det är sunt att ogilla moskeer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming: Vad vill du? Ärligt? Förkasta religionsfriheten för att du är fundamentalist? Utan argument kan jag dra vilka spekulationer jag vill.

Sming:

Detta är ju inget rasistiskt, det är sunt att ogilla moskeer.

Fortfarande inga argument, men strunt samma. Det spelar ingen roll om det är sunt eller osunt, det är fortfarande rasistiskt. Sen kan man ju delade åsikter i om rasism är rätt eller fel. Fast egentligen har du rätt - det är snarare främlingsfientligt än rasistiskt, men det är fortfarande samma princip.


   
SvaraCitera

Visst om muslimerna betalar det ur sin egen ficka ja.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det är ju så jävla sjukt att hålla på med den här jävla uråldriga mytologin! Sen ska skattebetalarna finansiera det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Sming: Vad vill du? Ärligt? Förkasta religionsfriheten för att du är fundamentalist? Utan argument kan jag dra vilka spekulationer jag vill.

Kyss din kära religionsfrihet 'Bywest'! hade muslimerna fått bestämma hade en kuffir som du blivit halalslaktad omedelbums, du tror ju inte på allah ens ju!

Djeydjey:

det är snarare främlingsfientligt än rasistiskt, men det är fortfarande samma princip.

Nej det är det inte, det är stor skillnad på att ogilla muslimer och på att ogilla moskeer och vad den står för, kolla min video, sevärd - en kvinna går undercover i Burqa till en av englands bäst prisade moskeer där dom själva säger att dom predikar och kärlek och fred, men deras budskap är långt från sanningen! - Kolla den som sagt.

loffapoffa:

Visst om muslimerna betalar det ur sin egen ficka ja.

Hur menar du då? oftast räcker det ju inte, istället kan man om man har kontakterna skaffa en Saudiarabisk pamp för att bygga moskeer, dom hjälper gärna till med att främja spridningen av islam världen över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA Fyfan va skön film: "ALLAH ska med"

Skaffa fler moskeer så kanske blattarna får något vettigt för sig istället för aatt var ute o råna folk..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var det meningslösaste jag har sett på länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Skaffa fler moskeer så kanske blattarna får något vettigt för sig istället för aatt var ute o råna folk..

Tönt, det är fritidsgårdar dom behöver, universalsanningen bland blattar, annars tvingas dom stackars blattarna till att råna och misshandla folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen strikes again.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste börja med att be Sming om ursäkt då jag blandade ihop honom med ingeny vad gäller religionsfrihet. Därför citerar jag nu ingeny bara för att h*n ska se att h*n har fått svar:

ingeny:

*Slå sig för pannan*

Och vad vill du? Ärligt? Förkasta religionsfriheten för att du är fundamentalist? Utan argument kan jag dra vilka spekulationer jag vill.

loffapoffa:

Visst om muslimerna betalar det ur sin egen ficka ja.

loffapoffa:

Det är ju så jävla sjukt att hålla på med den här jävla uråldriga mytologin! Sen ska skattebetalarna finansiera det...

Än så länge räknas det ännu som religion utifrån ordens betydelser, men okej, låt säga mytologi, då. Gäller detta enbart muslimer, eller gäller det kristna också?

Sming:

Nej det är det inte, det är stor skillnad på att ogilla muslimer och på att ogilla moskeer och vad den står för, kolla min video, sevärd - en kvinna går undercover i Burqa till en av englands bäst prisade moskeer där dom själva säger att dom predikar och kärlek och fred, men deras budskap är långt från sanningen! - Kolla den som sagt.

Ja, jag kan ju faktiskt erkänna att det är lite märkligt att det händer i Storbritannien som är ett av västvärldens främsta länder. Och det är ju så klart ett väldigt stort bakslag för hela den hederliga muslimska världen att det händer i en så pass inflytelserik moské, men fortfarande är det bara ett av många fall, och jag har väldigt svårt att tro att den moskén enbart används av militanta islamister. Tro det eller ej, men fundamentalism är faktiskt förbjudet enligt koranen. Om du kollar upp lite statistik över moskéer i icke muslimska diktaturer så lär du snart märka vad de främst används till. För övrigt har jag väldigt svårt att förstå din slutsats. Du har alltså ingenting emot muslimer, utan bara moskéer? Ska jag tolka det som att du tror att hederliga muslimer inte ens använder moskéer? Är det samma sak med kristna och kyrkor också, eller?

Sming:

Hur menar du då? oftast räcker det ju inte, istället kan man om man har kontakterna skaffa en Saudiarabisk pamp för att bygga moskeer, dom hjälper gärna till med att främja spridningen av islam världen över.

Jag tror snarare att han syftar på att vi skattebetalare inte ska stå för moskéerna, inte att de svenska muslimerna till vilket pris som helst ska betala allt utan ens få att söka stöd från den muslimska världen.

Sming:

Tönt, det är fritidsgårdar dom behöver, universalsanningen bland blattar, annars tvingas dom stackars blattarna till att råna och misshandla folk.

I en diskussion är det enbart töntarna som kallar andra töntar. Men ja, fritidsgårdar behöver de också, plus mycket annat, men även moskéer behövs för att de inte ska känna sig diskriminerade och därmed bli kriminella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Ska jag tolka det som att du tror att hederliga muslimer inte ens använder moskéer? Är det samma sak med kristna och kyrkor också, eller?

Man behöver inte ha en byggnad för att utöva sin religion, och ja definitivt, alla kristna behöver inte ha en kyrka för att utöva sin.

Djeydjey:

I en diskussion är det enbart töntarna som kallar andra töntar. Men ja, fritidsgårdar behöver de också, plus mycket annat, men även moskéer behövs för att de inte ska känna sig diskriminerade och därmed bli kriminella.

Det var ironi, din tönt.

Javisst, det är ju inte alls lite konstigt att det bara är blattar som behöver ha fritidsgårdar och moskeer för att inte falla ut i kriminalitet - det är knappast heller avsaknaden på en god uppfostran, vanligt folkvett och att kunna använda sitt sunda förnuft.

Förstår inte du hur sjukt ditt resonemanget är? har blattar som hotar med skadegörelse, upptåg på stan, rån och misshandlar verkligen gjort sig förtjänta av en fritidsgård eller moskee?

Jag ska berätta för dig vad de behöver, Batong så det skriker om det. jag har alltid varit emot höga straff och polisbrutalitet, men dialog är ett språk många blattar inte förstår sig på, det enda språk som biter på dem är när man har en hel ansamling emot sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Mer behöver jag inte skriva.

Vad är felet med privatfinansierade moskeer? I så fall ska det väl vara förbjudet att bygga fler religiösa byggnader över huvud taget? Men då frågar jag mig... respekterar du inte sve. grundlagar?


   
SvaraCitera

Skön röst i slutet.
Får mig att tänka på soluppgång en sommar morgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAmini:

I så fall ska det väl vara förbjudet att bygga fler religiösa byggnader över huvud taget?

Det låter hur bra som helst. De behövs ändå inte.


   
SvaraCitera

passaro:

Idiotfilm. Fokuserar endast på ett enda uttalande som hon säger. Vad sägs innan, vad sägs efter?

Fail.


   
SvaraCitera