Aviseringar
Rensa alla

Monarkin!


Jonnybravo91:

Bah! Det har aldrig gjorts en folkomröstning om saken och de opinionsundersökningar som gjorts går knappast att lita på.

Tillräckligt för att partier som vill ha bort dem aldrig vågat driva frågan. De har folkligt stöd, vare sig du vill eller ej.

Tycker ni för övrigt överdriver deras "efterblivenhet." Victoria och Kungen är dyslektiska, punkt.


   
SvaraCitera

Nachac:

Victoria och Kungen är dyslektiska, punkt.

Och Daniel fick 0.1 på högskoleprovet.

'


   
SvaraCitera

de snor eran skattepengar me ni säger inte tt skit o när blattar gör de så sitter ni ogrinar på flashback jävla bögar


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

de snor eran skattepengar me ni säger inte tt skit o när blattar gör de så sitter ni ogrinar på flashback jävla bögar

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och Daniel fick 0.1 på högskoleprovet.

Hur vet du det?!

Kakaoxo:

de snor eran skattepengar me ni säger inte tt skit o när blattar gör de så sitter ni ogrinar på flashback jävla bögar

De drar också in. Bröllopet drog in mer än vad de kostade?

Jonnybravo91:

mandew: den är en symbol för Sverige.

Symbol? Incest, dyslexi och dåliga högskoleresultat? Tror du på allvar att folk utomlands bryr sig om vår kungafamilj? Kontra den riktiga kulturen som musiken eller filmen som satt Sverige på kartan

Vad är felet med att ha dyslexi? :S Det är väl snarare bra att förebilder har det eftersom det får peroner med dyslexi att känna att de inte är de enda på jorden med det..
Det är väl visst en symbol för Sverige :S När jag hade en utbytesstudent här tex ville hon se slottet 😉


   
SvaraCitera

mandew:

De drar också in. Bröllopet drog in mer än vad de kostade?

hur dåå??? de klädde för fan t.om hästjävlarna i guld

Jonnybravo91:

[love]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

mandew: De drar också in. Bröllopet drog in mer än vad de kostade?

hur dåå??? de klädde för fan t.om hästjävlarna i guld

Turister.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Och Daniel fick 0.1 på högskoleprovet.

Spela roll? Det fick jag också första gången jag skrev det, jag är inte korkad för det.

Högskoleprovet handlar mest om att kunna skriva högskoleprovet.


   
SvaraCitera

mandew:

Turister.

harru källa på det lr de va fan bara svenner som satt där o grät av glädje


   
SvaraCitera

mandew:

Hur vet du det?!

http://www.aftonbladet.se/temautbildning/article4617175.ab

mandew:

Det är väl snarare bra att förebilder har det eftersom det får peroner med dyslexi att känna att de inte är de enda på jorden med det..

Tror du att tjocka människor tänker på samma sätt, när de tänker på Göran Persson? Eller att cp-skadade tänker på samma sätt när de tänker på Stephen Hawking? Dessutom finns bra mycket bättre förebilder för personer med dyslexi än Kungen.

mandew:

Vad är felet med att ha dyslexi? :S

Felet med dyslexi är att det är ett fel. Ska jag betala pengar till någon som inte förtjänar dem, så ser jag helst att denne någon är en första klassens elit.

mandew:

Bröllopet drog in mer än vad de kostade?

Du får hemskt gärna visa upp en källa på detta vilda påstående.

mandew:

Det är väl visst en symbol för Sverige :S När jag hade en utbytesstudent här tex ville hon se slottet 😉

Har inte påstått att det inte är en symbol för Sverige. Vad jag har påstått är att

1: Monarkin är en så hemskt intressant symbol, då vi jämför vad landet annars har att erbjuda.

2: Det är ingen vacker symbol och kan inte direkt kopplas till vår historia, hur mycket monarkiförespråkare än vill vrida och vända på saken.


   
SvaraCitera

Nachac:

Spela roll? Det fick jag också första gången jag skrev det, jag är inte korkad för det.

I och med att han inte valt att göra om det, så kan jag anta att det har med intelligensnivå att göra jo och tills han gör om det och förslagsvis får ett bättre resultat, så finns det inget som egentligen talar emot saken.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

I och med att han inte valt att göra om det, så kan jag anta att det har med intelligensnivå att göra jo och tills han gör om det och förslagsvis får ett bättre resultat, så finns det inget som egentligen talar emot saken.

Tycker inte det finns något att som talar för heller. Enda chansen att mäta sin uppfattning av någons intelligens är att prata med vederbörande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

mandew: Bröllopet drog in mer än vad de kostade?

Du får hemskt gärna visa upp en källa på detta vilda påstående.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/pr/article2439753.ece


   
SvaraCitera

mandew:

http://www.dagensmedia.se/nyheter/pr/article2439753.ece

tror ej på det förrän jag ser pengarna me egna ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

tror ej på det förrän jag ser pengarna me egna ögon

Men haha de fick man tom läsa i lyckoslanten som ges ut till mellanstadieelever att "bröllopet beräknas kosta 200 miljoner kronor, fast det kommer dra in 2 miljarder med alla turister"


   
SvaraCitera