Aviseringar
Rensa alla

Monopolspelet - vill ni spela det på UM?


Ämnesstartare

S3ON: Känns krångligt, vill se allt framför mig praktiskt.

Men för fan S3ON, barn klarar av det spelet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Men för fan S3ON, barn klarar av det spelet.

Ja, praktiskt, irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Ja, praktiskt, irl

Vad tillför ditt trollande på UM för praktiskt i ditt liv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Vad tillför ditt trollande på UM för praktiskt i ditt liv?

Jag tror inte du förstår vad jag menar... Och hasr ej energin att försöka förkara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag tror inte du förstår vad jag menar... Och hasr ej energin att försöka förkara.

Okej, det är lugnt.


   
SvaraCitera

Razor: NEJ 

Orkar inte. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Orkar inte. 🙁

Okej synd. Ledsen Du verkar vara en bra strateg så det hade varit intressant att ha dig med.


   
SvaraCitera

Razor: Okej synd. Ledsen Du verkar vara en bra strateg så det hade varit intressant att ha dig med. 

Jag är med om du drar igång en luffarschacksturnering. Blink


   
SvaraCitera

Satan vad kul! Fast.. lär nog tröttna på det om jag ska strunta i newyork om 2v o dra till london 4 dagar för att sen vara på en ö i sverige med typ .. 2 besökare under vintern o spela brädspel med den jag åker ner med. Lär bara bli monopol och 1000bitars puzzel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Jag är med om du drar igång en luffarschacksturnering.

Även om jag kan tolerera förlust ibland för att lära mig av misstagen kan jag inte acceptera total och ständig förlust utan undantag. Blink Du är för bra.


   
SvaraCitera

Razor: Även om jag kan tolerera förlust ibland för att lära mig av misstagen kan jag inte acceptera total och ständig förlust utan undantag. Blink Du är för bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yeas, nu är alla förberedelser klara.

Exempelbild, som ni ser är Schism redan redo att börja. Blink
Spel1.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabellen som kommer att användas av mig och de som vill ha översikt över spelet:
Tabell_0.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att se bilderna tydligare, högerklicka på bilden i Firefox och välj "Visa bild".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag behöver råd från er, kommer det att fungera att överlämna tärningskastandet till deltagarna själva eller kommer det bli för mycket fusk? Hur lösa problemet?


   
SvaraCitera