Aviseringar
Rensa alla

MOODs askblond på det här?


Ämnesstartare

Hur tror ni det går? Har hört att man ska ha i askblond 10-15 min om håret är orange..

Självklart vet ni inte det men tänkte bara höra [cute]

ja håret ser ut som skit, det var blött o topparna är risiga, men var lugna, ska till frisören på tis [party]

IMG_7341.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag tror det blir en dassig färg och jag tror du borde gå till frisör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag tror det blir en dassig färg och jag tror du borde gå till frisör

ska till en frisör på tisdag. var lugn [bigsmile]
dock inte med färgen. (är ingen som bryr sig överdrivet mycket, kan gå ut såhär, men.. jag föredrar lite bättre färg ändå.. kanske [crazy])

syftade du på att håret ser skit ut så var det blött då ser det skit ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad vill du ha för färg?
Det blir nog snyggare om du bleker en gång till först och sen kör askblond.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Vad vill du ha för färg?
Det blir nog snyggare om du bleker en gång till först och sen kör askblond.

äh.. guldblont, egentligen.. men just nu bara så jag kan gå utanför dörren utan o bli kallad kyckling. så [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

ska till en frisör på tisdag. var lugn [bigsmile]

och färga? låt det vara, spela roll om det är inte den färg du vill ha några dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

äh.. guldblont, egentligen.. men just nu bara så jag kan gå utanför dörren utan o bli kallad kyckling. så

Tror det kommer bli fult om du kör vanlig askblond som ditt hår ser ut nu. Men det är ju omöjligt att veta. Du kan alltid testa och bleka om senare! Fast jag skulle bleka en gång till först om jag vore du och sen färga ask.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

och färga? låt det vara, spela roll om det är inte den färg du vill ha några dagar

nej toppa 🙂 , lär ju kosta 1500 minst o fixa de där.. eller kanske inte nu när jag fixat de såpass ljust som det är nu .. men äh..

framtidstron lever:

Tror det kommer bli fult om du kör vanlig askblond som ditt hår ser ut nu. Men det är ju omöjligt att veta.

Mjo, även fast det är mörkare på bilden än irl så kommer det nog bli skräp.. är väl risk för det. men har hört att om man öser på askblond nu, så åker det orangea bort, o om man då bleker sen så är risken dubbel så stor att det blir vitt istället för det röda är borta, om du förstår.. finns många sätt o bleka på :p vill nog iallafall låta de vila lite.. hatar o bleka då jag lyckats spara det långt [crazy] blir så slitet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

men har hört att om man öser på askblond nu, så åker det orangea bort, o om man då bleker sen så är risken dubbel så stor att det blir vitt istället för det röda är borta, om du förstår..

Jo, ungefär så funkar det ju, oavsett om du använder askblond före eller efter nästa blekning så kommer du få bättre resultat med mindre orangegula toner än vad du får utan askblond. Vitt kommer det antagligen inte bli på en blekning till, men mindre chans att du ser ut som en kyckling [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Det blir nog snyggare om du bleker en gång till först och sen kör askblond.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

men mindre chans att du ser ut som en kyckling [y]

Eller så kanske man ska spara färgen till påsk.. [cute] nej men, ja 🙂

får väl se hur det blir.. kan uppdatera om ni vill sen :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såhär blev det iaf.. skulle inte se så bitch ut men blev så -.-

inte orange irl.. lite tråkig ask aktig bara, kommer tröttna, känns det som [cute]

DSC00407.JPG


   
SvaraCitera