Aviseringar
Rensa alla

MoppeMeet i Västerås


antrax:

Jag tänkte dra dit. [smile]

Dra dit med en stor jeep å kör över mopparna du racear mot [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är mörkt och kallt ute nu och Coop stänger sent. Ni kommer inte att hinna. Gör detta i sommar istället. Utan mopeder. [y]

läs. MAJ!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NI SOM HAR PROBLEM MED DETTA BEHÖVER INTE SKRIVA HÄR, NI FÅR FAN KOMMA PÅ NÅGOT ANNAT O GÖRA.

OCH FÖR VISSA SOM TYCKER ATT DETTA ÄR IDIOTISKT SKA JAG SÄGA ER ATT VARJE ÅR HÅLLS MEET RUNT OM I SVERIGE HELA SOMMRARNA SOM FLERA 100 PERSONER ÅKER TILL OCH HAR EN JÄVLIGT ROLIGT MINNE EFTERÅT. OM DET HÄR ÄR INTE ÄR ERAN GREJ DROP IT JAG BARA INFORMERAR PERSONER SOM KAN VARA INTRESSERADE!


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

NI SOM HAR PROBLEM MED DETTA BEHÖVER SKRIVA HÄR

Vi gör ju det [shake]


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

läs. MAJ!!!!

När stänger Coop, 22? Då är det ändå relativt mörkt. Jag skulle ej vilja hoppa runt på en moped på en parkering i mörkret tror jag. Som upplagd för skador. Ta med några föräldrar.
/ representant för morsor och farsor på stan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Vi gör ju det [shake]

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag skulle ej vilja hoppa runt på en moped på en parkering i mörkret tror jag

de är för att du inte kan köra -.-'


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

?

ChickiBull:

NI SOM HAR PROBLEM MED DETTA BEHÖVER SKRIVA HÄR


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

de är för att du inte kan köra -.-'

Jodå. En moped är inte särskilt svår att köra, det är just stunt-delen på en coopforumparkering i halvmörker som verkar lite ogenomtänkt kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jag tänkte dra dit. [smile]

Schysst 😀


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

OCH FÖR VISSA SOM TYCKER ATT DETTA ÄR IDIOTISKT SKA JAG SÄGA ER ATT VARJE ÅR HÅLLS MEET RUNT OM I SVERIGE HELA SOMMRARNA

Ja, för bilar och om det existerar, förmodligen veteranmopeder och liknande, inte ett gäng 15-åringar som sladdar runt på en konsumparkering.
Men fint att du har idéer och engagemang, förbered dig på besvikelse, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jodå. En moped är inte särskilt svår att köra, det är just stunt-delen på en coopforumparkering i halvmörker som verkar lite ogenomtänkt kanske.

... Dom har tänkt på de oxå, coop forum har lampor och streetrace brukar vara där 00.00--> 04? och om de funkar för dom funkar de för detta (Y)


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

Vad är de med er egentligen? acceptera att folk har ett intresse och vill dela med sig av de

felåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Ja, för bilar och om det existerar, förmodligen veteranmopeder och liknande, inte ett gäng 15-åringar som sladdar runt på en konsumparkering.
Men fint att du har idéer och engagemang, förbered dig på besvikelse, dock.

?? Hör att du inte vet ett skit om vad du snackar om


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

?? Hör att du inte vet ett skit om vad du snackar om

hur kan man höra text? kanske inte är dags att ge upp att få min katt att snacka svenska


   
SvaraCitera