Aviseringar
Rensa alla

Mordförsök...


Ifall du vill döda honom så borde du öka på

destu yngre destu bättre, förhoppningsvis så ser du snäll och söt ut så kan du kanske scnaka bort allt

kör på! döda honom så fort som möjligt!


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Gör det, är ändå arbetslös och har lite att göra [cute]

Ahh. Varje killes dröm att ha en flicka i källaren. Slipper man allt tjafs om disken och att städa. Börja hon tjata så är det bara att låsa och gå upp 😀


   
SvaraCitera

tradet:

Ahh. Varje killes dröm att ha en flicka i källaren. Slipper man allt tjafs om disken och att städa. Börja hon tjata så är det bara att låsa och gå upp 😀

Därför man inte har en kille under 25 som är oförmögen att städa[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

sluten ungdomsvård i max 4år.

[chocked]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

qazedctgb:

om det var på din hemspråkslektion kommer du nog bli dödad av alla hans kusiner

HAHAHA [badgrin]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sötnos:

*springer för livet! galen brud lös*

palla[rolleyes]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Du skulle nog må bra av att utsättas för allt vad socialen kan erbjuda.

va [chocked]


   
SvaraCitera

pink_lover:

Vilket betyder jag är inte straffmyndig

du kan fortfarande hamna på ungdomsanstalt [crazy]

Ingemarsdotter:

Dold text

yeah sure 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Bäst troll.

troll?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ingemarsdotter:

Dina föräldrar borde låsa in dig i källaren och slänga nyckeln, då skulle jag skratta

......[love][tired]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ingemarsdotter:

Dina föräldrar borde låsa in dig i källaren och slänga nyckeln, då skulle jag skratta

skrev fel ingen hjärta skulle komma med.....[tired]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

patrick bateman:

Ifall du vill döda honom så borde du öka på

destu yngre destu bättre, förhoppningsvis så ser du snäll och söt ut så kan du kanske scnaka bort allt

kör på! döda honom så fort som möjligt!

yngre destu bättre?[smile] du har rätt!


   
SvaraCitera

pink_lover:

[chocked]

Det är ett jävligt kort straff. Mord är 4år till livstid om jag inte minns fel. Eller är det 2? Var ju ett tag sen man gick igenom BRB.

Dock så får du ha i åtanke att detta kommer resultera i att du antagligen inte kommer bli få jobba på seriösa myndigheter, du kommer inte kunna ta körkort förren du är 24, minst!

Kollas du upp i belastningsregistret kommer du stå där i 10år. Så du kommer ha svårt att t.ex. ta lån, och skaffa en anställning.


   
SvaraCitera

Dåligt troll alt. mardrömsunge.


   
SvaraCitera

tradet:

Det är ett jävligt kort straff. Mord är 4år till livstid om jag inte minns fel. Eller är det 2? Var ju ett tag sen man gick igenom BRB.

Livstid kan man inte få om man är under 21. Mellan 15-18 så är det max 4 år på ungdomsanstalt för mord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

du kan fortfarande hamna på ungdomsanstalt

va [chocked] [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

Kollas du upp i belastningsregistret kommer du stå där i 10år. Så du kommer ha svårt att t.ex. ta lån, och skaffa en anställning.

I dont care I wanna kill her!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Idoufe:

Dåligt troll alt. mardrömsunge.

wtf? troll?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blond:

Livstid kan man inte få om man är under 21. Mellan 15-18 så är det max 4 år på ungdomsanstalt för mord.

jag är under 15?


   
SvaraCitera

pink_lover:

jag är under 15?

Ja, men du kommer att omhändertas av socialen och placeras i familjehem.


   
SvaraCitera

pink_lover:

hugga honom

pink_lover:

wanna kill her!

Inkonsekvent troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blond:

Ja, men du kommer att omhändertas av socialen och placeras i familjehem.

soc är inget men familjehem?..... nej jag tror inte....[n]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kråkslott:

Inkonsekvent troll.

[zzz]


   
SvaraCitera

pink_lover:

[zzz]

Blasé troll.


   
SvaraCitera