Aviseringar
Rensa alla

mormor [love]


Ämnesstartare

min mormor är hemma hos mig just nu, hon började prata om min facebook och hur glad hon blev att jag uppskattar evert taube och låten "den kinesiska muren". hon ville att jag skulle skriva ut texten till henne och så ska hon rama upp den och sätta upp på väggen [blush]

sen pratade om att hon börjat lyssna på håkan hellström.

dock är hon tokig och har adhd typ så nu sitter hon och babblar och blir aldrig tyst men annars är hon bäst [sad]

hur är din mormor?


   
Citera
Ämnesstartare

Dräparen:

dock är hon tokig och har adhd typ så nu sitter hon och babblar och blir aldrig tyst men annars är hon bäst [sad]

du får väl stoppa något i munnen på henne då[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mormor är död.[sad]


   
SvaraCitera

Dräparen:

hon ville att jag skulle skriva ut texten till henne och så ska hon rama upp den och sätta upp på väggen

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

underbarast i världen.
+ hon lagar världens bästa käk. mmmmmmm[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är död. När hon levde var hon mest full, så full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina morföräldrar är världens bästa människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar min mormor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

den kinesiska muren

haha den låten pumpades non-stop i 2 dygn på en festival jag var på, blev helt sönderpsykad av den, somnade till den och drömde om åsktroll[tard]

Dräparen:

hur är din mormor?

hon är helt bränd i huvet[surprised] men resten av mina mor och farföräldrar är helt ok.


   
SvaraCitera

Dräparen:

hur är din mormor?

Lagar god,vanlig och hederlig mat, är en jävel på att sticka och lyssnar på Cornelis Vreeswijk, heja Mommo!! [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska umgås mycket med din mormor imorgon, kommer bli jobbigt efter ett tag när hon typ snackar om min stil och mina kläder[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

lyssnar på Cornelis Vreeswijk

haha min med [surprised]

hon gillade dock inte filmen för hon ansåg att den inte visade vilken färgstark gubbe han är.

helutuhle:

ska umgås mycket med din mormor imorgon, kommer bli jobbigt efter ett tag när hon typ snackar om min stil och mina kläder[sad]

hon tyckte min studentkostym var fin [love][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

hur är din mormor?

Har läst ungefär alla kriminaldeckare och thrillers som någonsin skrivits av författare från norra Europa. Och bakar rågoda bullar, det är sant.[party]


   
SvaraCitera

Dräparen:

hon gillade dock inte filmen för hon ansåg att den inte visade vilken färgstark gubbe han är.

Det är nästan sant. Filmen sög nästan manslem ibland. Fast så sade nog inte din mormor om filmen... fast vi menar säkert samma sak![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mormor är en badboll, hon väger 100 kg och är kortare än mej
(150cm)[smile]


   
SvaraCitera