Chickfactor Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 17:19 hepp så får man tydligen mindre studiebidraghttp://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=132&a=505389&ref=puff
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 17:23 vafaaaan, cuttar sönder om det blir så.
hatsumi Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 18:04 studiebidraget är ju inte så högt till att börja dagen med
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 18:18 mm, hatar alla som inte morrat i den här tråden.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 18:21 Fast det lär ju inte gälla gymnasiebarn.
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 18:23 Oväntad:Fast det lär ju inte gälla gymnasiebarn.är ju studiebidraget och inte studielån så förstår inte varför det inte skulle göra't
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 18:24 Chickfactor:är ju studiebidraget och inte studielån så förstår inte varför det inte skulle göra'tStora barn får också ett studiebidrag.
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 18:26 Oväntad:Stora barn får också ett studiebidrag.men eftersom det gäller föräldrapenningen också så tror jag ju inte precis att de har några skrupler mot att spara in på studiebidragen för gymnasieungar så jag behåller min pessimistiska syn på't.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2009, 20:24 Borgarpolitik gynnar inte den vanliga människan, det är inte förvånande.
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 12:35 mm,hatatatar alla sosseskabb, moderatskabb, anarkistskabb,trotteskabb,liberalskabb,syndikalistskabb mm...mvh jugoslaviens majakovskij.
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 13:14 värdeuppgift:prisindex har ju gått ner...mjo jag vet att det utgår från det men jag tycker instinktivt att det mest är saker som fastigheter som rasat kraftigt:E
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 13:15 Chickfactor:mjo jag vet att det utgår från det men jag tycker instinktivt att det mest är saker som fastigheter som rasat kraftigt:Eblir ju vackert så då dom är värderade mer. men jo, fattar din poäng även om jag inte blir berörd
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 14:09 värdeuppgift:prisindex har ju gått ner...och det faktum att studiebidraget inte har höjt i samma takt som prisindexets höjning tidigare är ju säkert ointressant. morr.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 14:10 Jeay_L:Tur man gått ut skolan dådu ska inte studera?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2009, 14:21 iosib:och det faktum att studiebidraget inte har höjt i samma takt som prisindexets höjning tidigare är ju säkert ointressant.vet inte, var aldrig o så akut behov av pengar att jag kolla hur mkt jag fick