Aviseringar
Rensa alla

mot acne


Ämnesstartare

För alla som nojjar fett över sitt acnefyllda tryne:

Ska testa detta jag med mot mitt tomatröda, kvisslofyllda ansikte.

Undrar om några av de vanliga (ipren osv) har detta i sig.


   
Citera
Ämnesstartare

Fast nä. Det är nog bara aspirin som innehåller acetylsalicylsyra


   
SvaraCitera
höna

har faktiskt hört från många håll att d funkar


   
SvaraCitera

Jag och basiron har varit vänner sedan flera år. Har alltid en tub eller två i badrumsskåpet. U never know liksom.


   
SvaraCitera

Image

rekommenderar denna starkt, som magi i krämform. kostar typ 109 kr på life eller nåt, värdaste produkten jag köpt någonsin tror jag.

brukar bara massera in i huden på kvällen och låta det vara(alltså inte använda som en ansiktstvätt) -och alla finnar e ba som poff borta på på typ två dagar, bara sådär! och känns som att även man får allmänt mycket finare, jämnare och bättre hy. inte bara att den tar bort finnar.

helt fantastisk är den.[love]


   
SvaraCitera

ajyprah:

Det är nog bara aspirin som innehåller acetylsalicylsyra

kanske att alvedon göre också.


   
SvaraCitera

eller nej


   
SvaraCitera

glöm:

kanske att alvedon göre också.

Nope, Alvedon innehåller bara paracetamol.


   
SvaraCitera

Magnecyl funkar

Testa ocm också, funkat jättebra för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

helt fantastisk är den.[love]

Fungerar det på fett mycket pormaskar också? För jag har flera tusen.


   
SvaraCitera

tycker aloe vera är mycket bra mot finnar


   
SvaraCitera

ajyprah:

Fungerar det på fett mycket pormaskar också? För jag har flera tusen.

vet faktiskt inte, har aldrig riktigt haft problem med just pormaskar utan mest bara finnar och allmänt fetig hy, vilket jag tycker att den är jättebra mot. så kan tänka mig att den kan vara bra för att typ motverka pormaskar också eftersom att väl brukar komma av samma typ av problem.

men annars brukar det väl mest vara scruber osv som är bra mot att få bort pormaskar? så denna kanske inte är ultimat för det eftersom att detta mer är en väldigt len gel man masserar in. eller kan tänka mig att den kanske är bra att kombinera med någon pormask-scrub, så man smörjer in denna efter. men vet inte.

såg förresten på ​​​​​stylesearch att vissa får utslag av den. så man kanske ska vara försiktig om man är känslig eller så, men för mig har den varit helt fantastiskt! gick från att ha typ ​​​​sånhär hy till ​​​sånhär på ett par dagar, mirakelkrämen typ [love]


   
SvaraCitera

ok kanske inte så extremt, men kändes nästan så.


   
SvaraCitera

aspirin funkar


   
SvaraCitera

Man kan kleta naturell yoghurt på facet också. Lugnar och brukar ge fin hy


   
SvaraCitera