Aviseringar
Rensa alla

Motionscykla! [party]


Ämnesstartare

Stairway:

Tips där, kötta situps och ryggövningar efter cykeln då också. Jag har pressat magen till tusen sedan nyår, och det ger resultat![y]

Awesome! Motionscyklar du också eller? [smile]

Butterscotch:

det är stört trist, bara lägg ned lite energi i att tänka ut en löprunda, så blir det mycket mindre jobbigt att träna. [no-no]

Tycker det är roligt att motionscykla, när jag var på gymmet cyklade jag bara hela tiden typ. [cute] Jag har aldrig lust att springa ute. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Awesome! Motionscyklar du också eller?

Jag varierar, för att få så strukturerat som möjligt. Kör lite bodycombat, springer, cyklar, trampar, promenerar etc etc. Och viktigt, äter mat också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Tycker det är roligt att motionscykla, när jag var på gymmet cyklade jag bara hela tiden typ. [cute] Jag har aldrig lust att springa ute. 🙁

man känner sig mycket mer övermänsklig av att spritta omkring som en idiot, på joggingspår. skaffa hyfsad kondis så blir det ljuvligt. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stairway:

Jag varierar, för att få så strukturerat som möjligt. Kör lite bodycombat, springer, cyklar, trampar, promenerar etc etc. Och viktigt, äter mat också!

Okidoki. Men "räcker" det med att cykla, och promenera dagligen samt äta nyttig mat för att hinna se resultat till sommaren? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Okidoki. Men "räcker" det med att cykla, och promenera dagligen samt äta nyttig mat för att hinna se resultat till sommaren?

Det vet jag inte. Du går väl inte ner i vikt, men musklerna kan hinna få struktur, och sånt ger mer än att förlora fett. Mycket snyggare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Butterscotch:

man känner sig mycket mer övermänsklig av att spritta omkring som en idiot, på joggingspår. skaffa hyfsad kondis så blir det ljuvligt. [love]

ah jo, men skulle vara roligare att ha någon att springa med också. ingen som vill ställa upp här. 🙁 alla är lata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stairway:

Det vet jag inte. Du går väl inte ner i vikt, men musklerna kan hinna få struktur, och sånt ger mer än att förlora fett. Mycket snyggare!

Jag vill inte gå ner i vikt utan som sagt få mer muskler. Vill ha fastare lår och så. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Jag vill inte gå ner i vikt utan som sagt få mer muskler. Vill ha fastare lår och så.

Bra, jaa men det kan hände något. Mycket blir mentalt också, du börjar träna, känner dig fräschare, sträcker på ryggen. Och alla vet ju att en rak rygg ger en snygg kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Vill ha fastare lår och så. [love]

Är du sladdrig? [blush] Men gymma och spring :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stairway:

Bra, jaa men det kan hände något. Mycket blir mentalt också, du börjar träna, känner dig fräschare, sträcker på ryggen. Och alla vet ju att en rak rygg ger en snygg kropp.

Japp. [y]

Tickstart:

sladdrig

Nä, alltså ser ut som vilken normalviktig tjej som helst i kroppen egentligen, så är inte överdrivet "sladdrig" eller så. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Nä, alltså ser ut som vilken normalviktig tjej som helst i kroppen egentligen, så är inte överdrivet "sladdrig" eller så. [shake]

Hah skojar me dej =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stretcha innan, cykla långsamt i 10-15 minuter sedan trappa upp farten och hårdtränscykla i 20-30 minuter sedan trappa ner igen 10-15 minuter och stretcha sedan igen.
Du kan ha gumminband runt handtagen och dra armarna med, det ger bra styrka. Men glöm inta att stretcha både före och efter !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nashlee:

Stretcha innan, cykla långsamt i 10-15 minuter sedan trappa upp farten och hårdtränscykla i 20-30 minuter sedan trappa ner igen 10-15 minuter och stretcha sedan igen.
Du kan ha gumminband runt handtagen och dra armarna med, det ger bra styrka. Men glöm inta att stretcha både före och efter !

Okej, tack! Det är förresten såndär man rör armarna med också, hur ska man beskriva haha.. sånna där. O.o Handtag man rör på samtidigt. 🙂 Så det tränar ju armarna med automatiskt typ. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Hur ofta och hur länge måste man motionscykla för att se resultat?

Två veckor och 3 timmar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Två veckor och 3 timmar.

[zzz]


   
SvaraCitera