SorryBartDude:Du behöver ju gå ner några kilo är inte det tillräcklig motivation?
Fliickansofia:fine jag skulle inte ha ngt emot att tappa några kilo men dt är itne jätte viktigt. Det är mest min kille som tjatar och då blir det mer tvärtom, att jag verkligen inte vill träna för att ajg inte tänker göra något för hans skull som jag egenligen inte vill.
Fliickansofia:Mina kompisar är inte riktigt tränigstyperna. Men har tränat mycket med min pojkvänn, men han har tröttnat på det gymet som jag vill träna på och har börjat gå på ett annat som jag inte alls tycker om. (samma kedja dock)
Fliickansofia:Jag vet inte, jag gillar att träna själv, man koncenterar sig bättre då. Jag tror inte att det är d som är problemet. Å jag känner dom flesta där ajg tränar, så jag är inte helt solo. Hehe
Fliickansofia:Imorgon ska jag tvinga mig iväg till gymet, och om jag klarar milen på en timma ska jag belöna mig själv med 20min i solariumet. Och om jag sköter träningen perfekt i 2veckor ska jag köpa nya träningskläder
Fliickansofia:Tips på att få motivaten tillbaka?