Aviseringar
Rensa alla

Motivation


Ämnesstartare

SorryBartDude:

det ända du kan göra är la att hänga med pojkvännen ändå då

Jag vet inte, jag gillar att träna själv, man koncenterar sig bättre då. Jag tror inte att det är d som är problemet. Å jag känner dom flesta där ajg tränar, så jag är inte helt solo. Hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

Jag vet inte, jag gillar att träna själv, man koncenterar sig bättre då. Jag tror inte att det är d som är problemet. Å jag känner dom flesta där ajg tränar, så jag är inte helt solo. Hehe

hehe ok
Men som sagt vet inte vad du ska göra. Får la gå upp lite till så kanske du får tillräckligt med motivation och kan förbise att pojkvännen tjatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

Får la gå upp lite till

Haha a jag ska fundera på den!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imorgon ska jag tvinga mig iväg till gymet, och om jag klarar milen på en timma ska jag belöna mig själv med 20min i solariumet. Och om jag sköter träningen perfekt i 2veckor ska jag köpa nya träningskläder [smile]


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Imorgon ska jag tvinga mig iväg till gymet, och om jag klarar milen på en timma ska jag belöna mig själv med 20min i solariumet. Och om jag sköter träningen perfekt i 2veckor ska jag köpa nya träningskläder

Återkom gärna med hur det gick! Vi vill berömma dig och självklart höra hur det gick! 🙂


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Tips på att få motivaten tillbaka?

du måste nog helt enkelt lyfta på röven och ge dig ut och göra det du nu vill göra, tex löpning. eftersom du tycker att det är roligt att ägna dig åt träning men bara inte kommer dig för så kommer du att upptäcka det på nytt eller vad mna ska säga och det kommer att bli lättare att övertala sg själv till att ge sig ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis:

Återkom gärna med hur det gick!

Det gick jätte fail [sad] Min pojkvänn ringde och väckte mig klockan 3 och sa att vi skulle vara hemma hos hans mamma klockan 5, så då var det ju kört direkt. Och idag är jag typ inlåst, min kille glömde lämna nycklar så jag kan inte åka ngnstans. [n]

Postlapsaria:

du måste nog helt enkelt lyfta på röven och ge dig ut och göra det

Du har antagligen rätt.


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Det gick jätte fail Min pojkvänn ringde och väckte mig klockan 3 och sa att vi skulle vara hemma hos hans mamma klockan 5, så då var det ju kört direkt. Och idag är jag typ inlåst, min kille glömde lämna nycklar så jag kan inte åka ngnstans.

det var faktiskt väldigt dåligt. Bestäm redan nu och säg det till honom!


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Du har antagligen rätt.

Jag är nog som du, jag älskar att träna och gör det nästan varje dag. Men om jag varit bortrest/sjuk eller något som gjort att det gått mer än typ 3 dagar sedan sist så tycker jag plötsligt att det är jobbigt att pallra sig iväg. Man måste nog komma in i en rytm och göra träningen till en del av sin vardag. lycka till!


   
SvaraCitera

En grej jag gör är att jag nästan alltid tränar på morgonen en timme efter frukost. På sås ätt slipper man gå omkring hela dagen och gruva sig, får en bra start på dagen och kan sedan känna sig bra till mods för att man tränat 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

jag skulle inte ha ngt emot att tappa några kilo men dt är itne jätte viktigt. Det är mest min kille som tjatar och då blir det mer tvärtom, att jag verkligen inte vill träna för att ajg inte tänker göra något för hans skull som jag egenligen inte vill.

Det är kanske där skon klämmer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis:

det var faktiskt väldigt dåligt. Bestäm redan nu och säg det till honom

Vi hade faktist gjort det, men han var stressad och glömde bort att lämna nyckeln. Men jag gör ett nytt försök imon [y]

Postlapsaria:

Jag är nog som du, jag älskar att träna och gör det nästan varje dag. Men om jag varit bortrest/sjuk eller något som gjort att det gått mer än typ 3 dagar sedan sist så tycker jag plötsligt att det är jobbigt att pallra sig iväg.

Ja precis så är det för mig också. Jag tror att jag blir lite för bekväm när jag inte tränar. Visst jag älskar att träna, men hur mysigt är det inte att ligga i sängen och gosa. Men det är nog som du säger man måste komma in i en bra rytm och få rutiner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

Tips på att få motivaten tillbaka?

Hitta någon annan träning som du tycker är rolig. Easy piecy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

Tips på att få motivaten tillbaka?

Skaffa ett jobb, man har råd att gå på aktiviteter.

Vet att det är svårt, fick ett nyss själv, oerhört tacksam till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Hitta någon annan träning som du tycker är rolig. Easy piecy

Jag funderade på att testa stripaerobic, men sen såg jag att det kostade 250kr/gång [n]

Bajwa:

Skaffa ett jobb, man har råd att gå på aktiviteter.
Vet att det är svårt, fick ett nyss själv, oerhört tacksam till det.

Grattis [y] Men jag går i skolan, så om jag ska jobba också så blir det itne så mkt tid över till andra aktiviteter ändå. Och om jag har ett jobb får jag inga pengar (socbarn). Så då måste jag jobba svart å det är fail


   
SvaraCitera