Aviseringar
Rensa alla

motivation


Ämnesstartare

jag måste börja gymma/springa, eller ja iprincip vad som helst som är bra träning liksom. Men jag saknar något väldigt viktigt, motivationen. Så några som vill vara snälla och skriva lite pepp kommentarer till varför jag borde börja springa och gymma! Det här lät heldumt, men ja, bara lite äh vad som helst. Please [bigsmile]


   
Citera

jag var ute och sprang nyss. du ska bara veta hur jäkla skönt det känns nu. och jag hade grym musik i öronen och solen påväg ner. hur gött som helt.

Dold text: sen att det känder som jag svalde ett gäng knott är en annan femma, hehe


   
SvaraCitera

det där med att finna motivation till något helt onödigt kan va svårt men om du intalar dig att personen du kommer bli är bättre än den du är nu så kanske det går bra


   
SvaraCitera

If you always put limit on everything you do, physical or anything else. It will spread into your work and into your life. There are no limits. There are only plateaus, and you must not stay there, you must go beyond them.
- Bruce Lee

"Knowing is not enough we must apply.

Willing is not enough we must do."

- Bruce Lee

Why do I succeed?
I succeed because I am willing to do the things you are not. I will fight against the odds. I will sacrifice. I am not shackled by fear, insecurity or doubt. I feel those emotions but I drink them in and then swallow them away to the blackness of hell. I am motivated by accomplishment, not pride. Pride consumes the weak and kills their heart from within. If I fall... I will get up. If I am beaten... I will return. I will never stop getting better. I will never give up... EVER.

That is why I succeed.

Image

hoppas du blev motiverad, jag är iaf taggad som fan på att träna imorgon nu...


   
SvaraCitera

man kan i princip aldrig få någon annan att motivera en till att börja träna, åtminstone inte genom bara ord.

hitta någonting du vill träna istället. prova lite olika sporter, eller hitta någon att träna med.


   
SvaraCitera

Börja cykla till saker och ting osv, börja gå. Man får mer motivation ju mer man håller på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mycket allihopa 🙂 tänkte bege mig ut på en springtur nu, så det här var behövligt, (säger manså? haha)


   
SvaraCitera