Aviseringar
Rensa alla

motverka feber


Ämnesstartare

Angelize:

Drick en massa cvitamin, duscha ofta, vila ofta eller ta det i alla fall riktigt lugnt, typ titta på film eller något.

Låter smart. Fan vill till skolan imorrn ju haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

secksmo:

Låter smart. Fan vill till skolan imorrn ju haha.

Okej, men om du går och anstränger dig så kommer det bara ta längre tid innan du blir frisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

secksmo:

Står typ all over internet att man inte ska ta några tabletter. Det lindrar en stund men förvärrar bara febern sägs det.

Jag vet, varför tror du att jag skrev att du inte skulle ta det om du nu inte har väldigt hög feber? Feber kan faktiskt vara bra. Du bör dock inte ta Ipren då ibuprofen bryts ner i njurarna, har jag hört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Okej, men om du går och anstränger dig så kommer det bara ta längre tid innan du blir frisk.

Ska bara snusa klart min snus sen så blir det godnatt haha. Vill ju inte slösa pengar här inte. men ska logga ut jag. hej så länge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaabii:

Jag vet, varför tror du att jag skrev att du inte skulle ta det om du nu inte har väldigt hög feber? Feber kan faktiskt vara bra. Du bör dock inte ta Ipren då ibuprofen bryts ner i njurarna, har jag hört.

aaahh snacka om att skrämma mina stackars njurar. var snäll nu, jag kanske dör inatt så jävla döende som jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

secksmo:

Haha. Skulle bara slå till personen för jag blir en riktig surpuppa när jag mår dåligt

Oj, fail då 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

secksmo:

aaahh snacka om att skrämma mina stackars njurar. var snäll nu, jag kanske dör inatt så jävla döende som jag är.

Måste vara jobbigt att ha problem med njurarna. ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vila.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera