Aviseringar
Rensa alla

motvind


Ämnesstartare

alltid blåser det motvind, alltid, alltid, alltid! varför är det så? när jag går till skolan stormar det som fan och all vind kommer framifrån och dödar mitt face. när jag 1 timme går hemåt för vi har en jävla håltima på 3 timar blåser det fortfarande i mitt face

JAG VILL HA VINDEN I RYGGEN!!


   
Citera
höna

såna problem, såna problem...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

såna problem, såna problem...

som om du har allvarligare problam ! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

när jag går till skolan stormar det som fan och all vind kommer framifrån och dödar mitt face.

VI FÅR HOPPAS ATT DET VÄNDER PÅ TILLBAKAVÄGEN HÖHÖHÖHÖHÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch då, det stämmer nog faktiskt. Antingen är det vindstilla eller motvind, är jättesällan med om att vinden blåser åt rätt håll. Fast det kanske bara inte märks lika tydligt. Men borde. Mmmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såni:

Usch då, det stämmer nog faktiskt. Antingen är det vindstilla eller motvind, är jättesällan med om att vinden blåser åt rätt håll. Fast det kanske bara inte märks lika tydligt. Men borde. Mmmm

mmm kanske är att man bara märker när det är motvind eftersom det är jobbigt. vet inte, stör mig iaf på det. gillar inte när det blåser mycket. man hör inget, får skit i ögonen och kläder flyger åt alla håll osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mmm kanske är att man bara märker när det är motvind eftersom det är jobbigt. vet inte, stör mig iaf på det. gillar inte när det blåser mycket. man hör inget, får skit i ögonen och kläder flyger åt alla håll osv

Ja, och för oss med långt hår så flyger det omkring okontrollerat! Och så rinner mina ögon jättelätt vilket är anledningen till att jag numera sminkar ögonen jättesällan pga blåser fan hela jävla tiden och ser ut som jag är emo hela dagarna om jag sminkar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såni:

Ja, och för oss med långt hår så flyger det omkring okontrollerat! Och så rinner mina ögon jättelätt vilket är anledningen till att jag numera sminkar ögonen jättesällan pga blåser fan hela jävla tiden och ser ut som jag är emo hela dagarna om jag sminkar mig.

haha gud vad jobbigt med år, tänkte jag inte på. har alltid kort hår så slipper iaf den delen. blä! jobbigt. tur att man inte sminkar sig då. fast min näsa börjar lätt rinna när det blåser [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

motvind är ju skitbra, alla annan vind förstör ju bara frisyren...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Jag har lösningen på ditt problem.. Gå baklänges!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

såna problem, såna problem...

Dagens i-landsproblem?[bigsmile]

Olycklig:

Jag har lösningen på ditt problem.. Gå baklänges!

hahahahahh[love]

[love]


   
SvaraCitera