Aviseringar
Rensa alla

MOZ MOZ MOZZZZZ!!!!


Ämnesstartare

Asså fyfan taggar ihjäl här asså. Fyfan, på onsdag smäller det asså. Har peppat med Viva Hate, Bona Drag, Kill Uncle, Your Arsenal, Beethoven was deaf och Vauxhall and I bara ikväll.

Snacka om träsmak i stjärten.

Ses vi på hovet på onsdag elllerrr???!!?!

[party][party][party]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whut? ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska också dit, mest för att moz är moz of the smiths dock, tycker soloskivorna är astrista (so shoot me).

Men moz är moz är moz är moz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

tycker soloskivorna är astrista (so shoot me).

Men gud, är du tokig männska?! Moz är inte Moz of The Smiths - Moz ÄR The Smiths!

[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Men gud, är du tokig männska?! Moz är inte Moz of The Smiths - Moz ÄR The Smiths

Hans soloskivor är IMO ändå skittråkiga, med undantag för några låtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Whut? ;S

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Hans soloskivor är IMO ändå skittråkiga, med undantag för några låtar.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

[love][love][love]

Typ, gaypop? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte den,

seasick yet still docked, national front disco, some girls, you're the one for me fatty och några till har jag hittat som inte är astråkiga dock, annars lyssnar jag mest på the smiths


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Typ, gaypop?

DU är gaypop!

Klorofyl:

seasick yet still docked, national front disco, some girls, you're the one for me fatty och några till har jag hittat som inte är astråkiga dock, annars lyssnar jag mest på the smiths

Jag tycker du är tråkig. [sad] Alma matters, Hairdresser on fire, Last of the famous international playboys, let me kiss you, i like you, driving your girlfriend home, we hate it when our friends become successful osv. Finns hur många bra som helst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

DU är gaypop!

Ägd. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Jag tycker du är tråkig. [sad] Alma matters, Hairdresser on fire, Last of the famous international playboys, let me kiss you, i like you, driving your girlfriend home, we hate it when our friends become successful osv. Finns hur många bra som helst!

Det är för tråkigt för få mig att tänka annat än "fan jag önskar att the smiths fortfarande fanns".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

ägd

du kan va ägd! han är på din sida, veggie!


   
SvaraCitera