Aviseringar
Rensa alla

mpt:hv om era UM:are-videor


Ämnesstartare

Ska du skriva vad du tycker på riktigt eller inte?


   
SvaraCitera
mynona

jag ska bevaka tråden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men herregud,  man måste väl få yttra sina åsikter utan att få ord lagda i mun på en, 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:
Men herregud,  man måste väl få yttra sina åsikter utan att få ord lagda i mun påen, 

vilken relevans har detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

vilken relevans har detta

aha det var en interngrej, 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:

aha det var en interngrej, 

för/med vem/vilka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

för/med vem/vilka

på det, inlägget, eller vad menar du


   
SvaraCitera
mynona

Folk verkar inte först trådens syfte. Jag tror att den handlar om att ni som vill veta vad brkg tycker om era videos ska skriva här, så ni som gjort en video ska skriva i tråden så ger er brkg sedan konstruktiv och balanserad kritik, varsågod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det är så som mynona skriver så vill jag gärna veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni fattar ju ingentign


   
SvaraCitera
mynona

mpt:hv:

margareta

Nu har du din första klient varsågod: 

snor:
om det är så som mynona skriver så vill jag gärna veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:

på det, inlägget, eller vad menar du

vad pratar du om

snor:
om det är så som mynona skriver så vill jag gärna veta

jag har bara kollat på min egen och ett par till. utifrån detta underlag kan jag dock konstatera så mycket som att du ser det bästa hos andra vilket såklart är en bra förmåga. varje enskilt omdöme tycks vara omsorgsfullt utarbetat. dessvärre finns en tendens till pladder och upprepning; du kunde ha fått samma saker sagda på ungefär hälften av tiden.

ljud- och bildkvalitet är fullt tillräckliga och leveransen snabb. ett i alla avseenden skickligt hantverk som åtnjuter en professionell inramning utan att fördenskull kännas kliniskt och opersonligt.

7,4/10.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

vad pratar du om

jag har bara kollat på min egen och ett par till. utifrån detta underlag kan jag dock konstatera så mycket som att du ser det bästa hos andra vilket såklart är en bra förmåga. varje enskilt omdöme tycks vara omsorgsfullt utarbetat. dessvärre finns en tendens till pladder och upprepning; du kunde ha fått samma saker sagda på ungefär hälften av tiden.

ljud- och bildkvalitet är fullt tillräckliga och leveransen snabb. ett i alla avseenden skickligt hantverk som åtnjuter en professionell inramning utan att fördenskull kännas kliniskt och opersonligt.

7,4/10.

heh 🙁 vet att jag pladdrar ska försöka tänka p ådet mer i fortsättningentack iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHHA, tack Mynona för förklaringen. Vad trög jag känner mig!

Nåja, bedöm mina videos då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints
Nåja, bedöm mina videos då.

tät hajk-deeptalk-feel. du uppvisar en kännedom om den sårbara situation du i och med tilltaget försätter dig i som jag saknar hos övriga som gjort såna här filmer.

lite för snällt kanske, uppriktigheten går att ifrågasätta. men liksom snor så är du bra på att se det goda hos folk. det är inga ytliga slumpade komplimanger även om omdömena troligen inte är helt uttömmande. 

ljudkvaliteten var kass i askme-grejerna men mycket bra i youtube-klippet. inget tekniskt att klaga på där.

7,1/10


   
SvaraCitera