Aviseringar
Rensa alla

mr perfect and mr who?


Genius GZA:

Vad är det för jävla skitsnack, snarare killar som inte har tjejer runt sig som är gay. Drygheten kan jag dock hålla med om som kommer med överlägsenheten och självsäkerheten.

jag syftade på dryghet dock.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

anledning

shit [chocked]


   
SvaraCitera

Du ljuger för dig själv, duh.


   
SvaraCitera

Genius GZA:

es

MEN DU SKULLE ju dra sa du ju [sad]Dold text: hångelgåhngl


   
SvaraCitera

sly fox:

MEN DU SKULLE ju dra sa du ju

Ah men råkade stanna kvar på UM... :$


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Ah men råkade stanna kvar på UM... :$

oki, jag tror ett postat inlägg på um betyder mer än konversationerna på msn faktikt [bigsmile]


   
SvaraCitera

sly fox:

oki, jag tror ett postat inlägg på um betyder mer än konversationerna på msn faktikt

Förstår ey


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Förstår ey

aså lissna..

Dold text: ett postat inläägg på um e mer betydelsefullt o genomtänkt än ett svar på msn............ visst[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

För att du är ung och dina hormoner fuckar din hjärna.

Haha, bästa jag hört på länge. Logiskt svar till vanligt problem, bekymret ligger ju i biologin och inte i påhittade känslor som finns i filmer [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frejaaa:

Jag har världens underbaraste kille, mitt framför mig, och endå strävar jag efter en som jag inte ens vet är dum i huvudet, en som jag antagligen inte ens kommer få

Man vill ha det man inte kan få.

Jag tror du inte gillar kille nummer 2 p.g.a ett fenomen som heter "SUPER SIZED FRIEND" - ni har helt enkelt blivit som bästa kompisar eller syskon och då finns det liksom ingen sexual tension kvar. Om du ska börja gilla honom måste ni ändra erat sätt att vara med varandra på.
Framförallt: ta reda på hur kille nummer 1 är, var inte blyg... snacka och se hur han är. Verkar det som ett oöverstigligt hinder - ta kille nummer 2, eller vänta...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera