Aviseringar
Rensa alla

mr spoon - smala sussie?


Ämnesstartare

Jo, ni vet ungefär i början av filmen när Erik är inne på pizzerian så sitter han ner och kollar på tv precis innan polisen kommer. Då kollar han på något tecknat där en gubbe får två pistoler mot huvudet och så sjunger någon typ "mr spoon, mr spoon" i bakgrunden. I alla fall, någon som har någon aning om vad detta tecknade är? Om det går att få tag i någonstans, eller åtminstone låten man hör i bakgrunden? Ja, jag är tönt haha!


   
Citera
Ämnesetiketter

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men för att vara seriös så vet jag inte, kanhända att det inte finns utan bara gjordes för filmen, kan inte hitta något på google.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Men för att vara seriös så vet jag inte, kanhända att det inte finns utan bara gjordes för filmen, kan inte hitta något på google.

Ja, funderar också på det. Har letat överallt.. Hoppas att någon riktig filmnörd kan se detta och kanske veta vad det är.


   
SvaraCitera

daskleineengel:

Ja, funderar också på det. Har letat överallt.. Hoppas att någon riktig filmnörd kan se detta och kanske veta vad det är.

Det verkar ju vara ett barnprogram och tvivlar starkt på att ett sådant skulle visa en gubbe som får huvudet bortskjutet. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera