Aviseringar
Rensa alla

MrBeast.


Ämnesstartare

Aa som titeln lyder så vill jag gärna veta vad ni tycker om den engelska youtubern Mrbeast. Han växer ju ganska snabbt varje dag med subscribers. Han ger också ut ganska mycket pengar till folk varje dag och folk uppskattar hans content varje dag. Finns det något bra/dåligt du tycker att han gör? är du själv en av hans prenumarenter på Youtube? kommentera gärna. Blink


   
Citera

Kan ju börja med att han inte e engelsk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:
Kan ju börja med att han inte e engelsk 

nä juste han pratar ju svenska glömde bort 😛


   
SvaraCitera

agnesberg:

nä juste han pratar ju svenska glömde bort 😛

Han är en engelsktalande amerikan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är väl varken svensk eller engelsk utan tvättäkta jänkare förutsatt att det är den här gubben du/ni menar. Han är född i Kansas i USA och så vitt jag kan hitta aldrig varit i Europa. 


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:
Han är väl varken svensk eller engelsk utan tvättäkta jänkare förutsatt att det är den här gubben du/ni menar. Han är född i Kansas i USA och så vitt jag kan hitta aldrig varit i Europa. 

Helt korrekt, Herr MSGA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Helt korrekt, Herr MSGA

bruh du gick nyss emot dig själv


   
SvaraCitera

stiftelse:

Han är en engelsktalande amerikan 🙂

Man pratar inte engelska i amerika


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Man pratar inte engelska i amerika

Amerikansk engelska?

Och, jag sa inte någonting om det heller. Jag påstod bara att Mr Beast är en engelsktalande amerikan, lika mycket som att jag är en bland annat engelsktalande svensk. 


   
SvaraCitera

agnesberg:

bruh du gick nyss emot dig själv

Hur fan då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Hur fan då? 

befinner man sig i Amerika så talar man väl engelska eller har jag fel? känns lite som att du älskar o trolla med mig lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Man pratar inte engelska i amerika

jaha så vad talar man för språk i Amerika då? Finska eller?


   
SvaraCitera

stiftelse:

Amerikansk engelska?

Och, jag sa inte någonting om det heller. Jag påstod bara att Mr Beast är en engelsktalande amerikan, lika mycket som att jag är en bland annat engelsktalande svensk. 

Ah yes, tänkte du menade engelska som brittisk engelska


   
SvaraCitera

agnesberg:

befinner man sig i Amerika så talar man väl engelska eller har jag fel? känns lite som att du älskar o trolla med mig lol

Men va? Du skrev att mrbeast är engelsk? 


   
SvaraCitera