Aviseringar
Rensa alla

MrBeast.


Mrbeast är från USA, alltså inte England 

PUNKKKTTTTT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:
Kan ju börja med att han inte e engelsk 

Söt


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Ah yes, tänkte du menade engelska som brittisk engelska

Ah nej, my bad. Dåligt formulerad bara, no hard feelings bruv


   
SvaraCitera

agnesberg:

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

han är en engelsk pratande youtuber men du anser honom inte som en engelsk kreatör utan en ''Amerikansk'' youtube kreatör. Så man undrar lite vad du tänkte. 😛


   
SvaraCitera

agnesberg:

han är en engelsk pratande youtuber men du anser honom inte som en engelsk kreatör utan en ''Amerikansk'' youtube kreatör. Så man undrar lite vad du tänkte. 😛

Asså wtf. Han är ju en amerikansk youtuber? Kallar du youtubers från Australien oxå för engelska? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Asså wtf. Han är ju en amerikansk youtuber? Kallar du youtubers från Australien oxå för engelska? 

Fast återigen han pratar ju fortfarande engelska. Så jag förstår inte vad det är du försöker säga igentligen. 


   
SvaraCitera

agnesberg:

Fast återigen han pratar ju fortfarande engelska. Så jag förstår inte vad det är du försöker säga igentligen. 

Men och? Blir jag engelsk om jag skulle prata engelska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Men och? Blir jag engelsk om jag skulle prata engelska?

Om du bor i Amerika så ja men nu bor du säkerligen i Sverige så nej tyvärr gubben.


   
SvaraCitera

agnesberg:

Om du bor i Amerika så ja men nu bor du säkerligen i Sverige så nej tyvärr gubben.

Hur kan jag bli engelsk om jag bor i amerika? England ligger inte i amerika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

 England ligger inte i amerika

har inte skrivit det heller gud du behöver ju hjälp.


   
SvaraCitera

agnesberg:

har inte skrivit det heller gud du behöver ju hjälp.

Men du skrev att jag blir engelsk om jag bor i amerika? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Men du skrev att jag blir engelsk om jag bor i amerika? 

så efter allt diskussion så menar du alltså att Mrbeast inte är Amerikansk o istället engelsk? Man talar ju engelska i Amerika eller inte enbart finns ju andra språk också men engelska är ju den huvudspråket liksom wtf.


   
SvaraCitera

agnesberg:

så efter allt diskussion så menar du alltså att Mrbeast inte är Amerikansk o istället engelsk? Man talar ju engelska i Amerika eller inte enbart finns ju andra språk också men engelska är ju den huvudspråket liksom wtf.

Nån som sagt att du har problem med läsförståelsen tidigare? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg: jaha så vad talar man för språk i Amerika då? Finska eller?

Dom snackar nog mer engelska i NordAmerika än vad de snackar svenska i Skåne. Mycket glad

Var jag elak mot skåningarna nu?

Nej, men alvarligt. Självklart är det engelska de snackar i USA och delar av Canada och i stora delar av Karibiska Övärlden. Minst skillnad mellan den brittiska engelskan är det i USA och den engelskspråkiga delen av Canada.


   
SvaraCitera