Aviseringar
Rensa alla

MSN ÄR ANTI MILJÖ


Ämnesstartare

Jag kom att tänka på att statusen "Inte vid datorn" är omiljövänlig... så ska det inte va![surprised]

vi går i strejk o bojkottar Msn i 5 minuter! VA SÄGER NI! ÄR NI MAN ELLER MUS!?[badgrin]


   
Citera
Ämnesetiketter

Låt oss bojkotta miljöhysterin istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Låt oss bojkotta miljöhysterin istället!

JAAAAAAAAAAAA[crazy]


   
SvaraCitera

...


   
SvaraCitera

Liinda08:

JAAAAAAAAAAAA[crazy]

*sitter på msn*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

*sitter på msn*

Exakt!


   
SvaraCitera

Du är ett miljöhot.


   
SvaraCitera

Varför är den inte miljövänlig? Jag kanske källsorterar och planterar blommor när jag inte är vid datorn.


   
SvaraCitera

bloodflowers:

Varför är den inte miljövänlig? Jag kanske källsorterar och planterar blommor när jag inte är vid datorn.

Då är du ju ännu mera miljövänlig om du stänger av datorn samtidigt!


   
SvaraCitera

Sonecha:

Då är du ju ännu mera miljövänlig om du stänger av datorn samtidigt!

Ja, det brukar jag göra.. Ibland! [no-no] Och jag är vegetarian också = Jag är bäst i världen osv..


   
SvaraCitera
Tyrael

bloodflowers:

Ja, det brukar jag göra.. Ibland! [no-no] Och jag är vegetarian också = Jag är bäst i världen osv..

Vem säger att det är omiljövänligt att äta djur?
Tänk om ett rovdjur blivit vegeterian, tänk om alla djur blivit det, då hade jorden varit full med djur efter ett tag, och inte hade det funnits några växter som kunnat ge oss syre, nej, du failar min sötnos.


   
SvaraCitera

Akta er för diväteoxid små barn..


   
SvaraCitera

jojOzZz:

diväteoxid

Divätemonoxid.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Vem säger att det är omiljövänligt att äta djur?

Kanske för att djur tar en jävla massa plats för bete och matodling till dessa, till exempel så skävlas regnskog för att göras till betesmark etc.


   
SvaraCitera

Pappbox:

Låt oss bojkotta miljöhysterin istället!

Bojkotta Pappbox och hans dumma förslag! [sad]

Tyrael:

Tänk om ett rovdjur blivit vegeterian, tänk om alla djur blivit det, då hade jorden varit full med djur efter ett tag, och inte hade det funnits några växter som kunnat ge oss syre, nej, du failar min sötnos.

Snarare du som failar, hade vi inte ätit kött så hade vi inte heller haft massuppfödning av djur. Då hade det typ funnits tre kor i hela världen. [rolleyes]


   
SvaraCitera