Aviseringar
Rensa alla

MSN - beteenden


Ämnesstartare

Vissa jag chattat med ett tag, kan man prata med om vad som helst, när man sedan efter ett tags inaktivitet man kanske frågar "Vad gör du?"
Eller allmänt vill kicka igång personen så får man inget svar, det slutar oftast med att de loggar ut utan att ens säga hej då eller godnatt.
Sedan nästa dag kan de vara jättetrevliga och kanske spralliga, förföriska eller den energin ni vet... och kanske kommer med en sketen ursäkt "jag var trött" eller sånt där...
Är det bara jag som finner det personligen kränkande när personen på andra sidan inte svarar eller behandlar en som en värdelös tönt?

Är det orealistiskt att säga exempelvis "jag blockar dig nu, för du verkar inte vilja prata med mig iallfall"?

Främling som bekant, det svider. [n]


   
Citera
Ämnesstartare

sculptura:

Är det bara jag som finner det personligen kränkande när personen på andra sidan inte svarar eller behandlar en som en värdelös tönt?

[y]

sculptura:

"jag blockar dig nu, för du verkar inte vilja prata med mig iallfall"?

brukar ta bort de jag aldrig snackar med iaf.. vill de snacka med mig senare ngn gång får de la höra av sig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Främling som bekant, det svider.

jo//


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju tillägga att jag inte är en sån som skriver "Hey baby, vill du se min k*k i cammen!?!? och sånt fjanteri.

Utan försöker hålla konversationen på en bra nivå bara, med sina utsvävningar här o där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-BLOCK-


   
SvaraCitera
Tyrael

sculptura:

jag blockar dig nu, för du verkar inte vilja prata med mig iallfall"?

då verkar du inte veta vad DU vill


   
SvaraCitera

Det är jobbigt när det blir "pinsam tystnad" [blush] typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Det är jobbigt när det blir "pinsam tystnad" [blush] typ

mm som det är nu när du som vanligt inte är inne! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Det är jobbigt när det blir "pinsam tystnad" typ

Det är ju det det inte kan bli på MSN 🙂


   
SvaraCitera

DPope:

mm som det är nu när du som vanligt inte är inne! [surprised]

Haha lägg av, ska sova [zzz]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Det är ju det det inte kan bli på MSN 🙂

Jo, om den man pratar med bara svarar konstigt så att man inte kan svara något tillbaka typ. Sen kommer man inte på något att skriva och så skriver itne den andra heller något [sad] Det är typ det värsta som finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Haha lägg av, ska sova [zzz]

sov då ist för att flörta runt på uM då 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol beror på
förväntar jag mig ett svar eller gillar jag att snacka med personen kan jag ju undra whatz up, vf e h*n seg för.. men jag brukar göra så själv ibland, kan bero på olika saker..


   
SvaraCitera

DPope:

sov då ist för att flörta runt på uM då 😉

sover redan[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Jo, om den man pratar med bara svarar konstigt så att man inte kan svara något tillbaka typ. Sen kommer man inte på något att skriva och så skriver itne den andra heller något

Inte samma sak som irl

Gunvald:

Det är typ det värsta som finns

Nej : P


   
SvaraCitera