Aviseringar
Rensa alla

msn eller mobil? Åååh längtar


Ämnesstartare

Vad är egentligen bäst att fråga om man e intresserad av nån, mobilnr eller msn? Imorgon ska jag hämta ett halsband jag glömde hos en kille och då han dessvärre var på g med en annan tjej ska jag säga att om han tröttnar på henne kan han alltid få mitt nummer.
Men ska jag fråga om msn istället eller är det töntigt... kram


   
Citera

Sa ra:

Vad är egentligen bäst att fråga om man e intresserad av nån, mobilnr eller msn?

MOBIL herregud! om det är irl så tycker jag det känns töntigt att fråga msn först. men om man "träffas" på internet är det ju ok, då är det ju oftast msn först [y]

om du nu inte vill fråga mobilnr, så leta upp honom på facebook o skriv lite där först[y]

jag skrev 3 "först" på typ 3 meningar[tired] X) HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har typ 10 kontakter på msn, och inga kontakter på min mobil. Jag får aldrig några medelanden! [cry]


   
SvaraCitera

Sa ra:

då han dessvärre var på g med en annan tjej ska jag säga att om han tröttnar på henne kan han alltid få mitt nummer.

Känn dig som ett andrahands val. Pwn. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

om du nu inte vill fråga mobilnr, så leta upp honom på facebook o skriv lite där först[y]

Okey, ska fråga om mobil då istället 🙂

Jonnybravo91:

Känn dig som ett andrahands val. Pwn. [rolleyes]

Allt det där vet jag redan. men jag är alltid rtt andrahandsval, så [tired]


   
SvaraCitera

IRL, ditt våp


   
SvaraCitera

Läste bara första raden btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

IRL, ditt våp

Men haha, man måste ju ha ett sätt att kontakta på eller vad tänkte du? ska ju fråga om det face to face


   
SvaraCitera

Sa ra:

Men haha, man måste ju ha ett sätt att kontakta på eller vad tänkte du? ska ju fråga om det face to face

Wanking BC:

Läste bara första raden btw

Kör på mobil hjärtat, för fa-an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Kör på mobil hjärtat, för fa-an

a ska göra det [bigsmile] Men haha han kommer aldrig vilja ge ut det! Men, ska fråga iallafall:)


   
SvaraCitera

Sa ra:

a ska göra det [bigsmile] Men haha han kommer aldrig vilja ge ut det! Men, ska fråga iallafall:)

Är du attraktiv/Trevlig så jo


   
SvaraCitera

Sa ra:

Okey, ska fråga om mobil då istället 🙂

[y]ja gör det

Wanking BC:

IRL, ditt våp

Wanking BC:

Läste bara första raden btw

haha o där försökte du vara cool! [bigsmile] totalt fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Är du attraktiv/Trevlig så jo

Ja det är jag.. men han är inte speciellt intresserad:( hans kompisar är säkert det men det är han jag vill ha.


   
SvaraCitera

addictive:

haha o där försökte du vara cool! [bigsmile] totalt fail

haha va? [cool][cool][cool][cool][cool][cool]

Sa ra:

Ja det är jag.. men han är inte speciellt intresserad:( hans kompisar är säkert det men det är han jag vill ha.

Aj då, lycka till!


   
SvaraCitera

Wanking BC:

haha va?

du trodde att ingen skulle märka va?[bigsmile]


   
SvaraCitera