Aviseringar
Rensa alla

MTV Cribs, Serbia. Fantastisk!!!


Ämnesstartare

Kunde fan inte sluta skratta i flera minuter[bigsmile][crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ser ut att vara i Kosovo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah nar han sager here is where the magic happends och sen my family.. HAHAH typ 100 pers i ett litet rum. Hans homies are magnifika med och hans wheels HAHAH titta bara pa hasten... lagg marke till barnen som badar i badkaret nar klippet gar mot slutet haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asegli:

Det ser ut att vara i Kosovo.

HaHA, nagon skams visst for att vara serb ser jag...[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

HaHA, nagon skams visst for att vara serb ser jag...[rolleyes]

Ja, för jag är verkligen serb.

Den här video kan ha spelats in innan Kosovo blev självständigt, det kan lika gärna ha varit i Kosovo då Kosovo tillhörde Serbien.

Även om det inte skulle ha varit i Kosovo, så är nästintill alla i den videon zigenare, eller möjligtvis indier (svårt att se), vilket inte säger någonting om det serbiska folket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asegli:

Även om det inte skulle ha varit i Kosovo, så är nästintill alla i den videon zigenare, eller möjligtvis indier (svårt att se), vilket inte säger någonting om det serbiska folket.

Om du vetat mer sa spelades denna video in i Serbien och visades som reklamklipp....[tired]

och jag manga romer i Serbien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

och jag manga romer i Serbien.

I Kosovo också, dock har många blivit fördrivna av albaner till Serbien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asegli:

I Kosovo också, dock har många blivit fördrivna av albaner till Serbien.

Zigenarna ar.. ja zigenare, de ar alltid pa den vinnande sidan. Klart de ska bort. Finns inget land i varlden som gillar dem.


   
SvaraCitera

HAAHHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Zigenarna ar.. ja zigenare, de ar alltid pa den vinnande sidan. Klart de ska bort. Finns inget land i varlden som gillar dem.

Det måste vara någonting i deras gener som gör dem alla exakt likadana, har aldrig i hela mitt liv träffat en zigenare som inte beter sig som en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

HAAHHA

Vilket var roligast? Hasten i slutet var fan spiken i kistan HAHAH[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, det var fan skööönt, förövrigt talade folket i videon inte kosovoalbanska, var antingen serbiska, kroatiska eller bosniska ..[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

haha, det var fan skööönt, förövrigt talade folket i videon inte kosovoalbanska, var antingen serbiska, kroatiska eller bosniska ..

Serbiska var det, det var taget i Serbien, anvandes som serbisk reklam.


   
SvaraCitera