Aviseringar
Rensa alla

Muhammed är det vanligaste namnet bland nyfödda pojkar i England


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Nej? Och jag förstår inte heller hur fan du kan göra den kopplingen?

Därför att du har buntat ihop Europa bland "världen" och det betyder i praktiken att Muhammed är det vanligaste namnet i Europa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är en dålig grej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Därför att du har buntat ihop Europa bland "världen" och det betyder i praktiken att Muhammed är det vanligaste namnet i Europa.

Europa är en del av världen. Men bara för att Muhammed är det vanligaste namnet i världen, betyder inte det samma sak som att det är det i Europa.

Bara för att världens största befolkning är kineser, betyder inte det att Europas befolkning består till störst del av kineser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

en persons namn har ju mycket att göra med samma persons ageranden..

Inte nödvändigtvis, men gå bara till ett valfritt stort ghetto i Europa och prova att bo i dem omständigheterna och notera hur integrationen har gått så här långt. Om det inte ser bra ut idag, hur kan det se bra ut om dessa utgör en majoritet i ett land??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

hur kan det se bra ut om dessa utgör en majoritet i ett land??

föddes ju betydligt fler som hette något annat än mohammed i england men bara det att föräldrarna gav sina barn olika namn istället för att alla skulle heta jack t.ex.
sen är oliver för övrigt det mest vanliga manliga namnet i England.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Om dom har fastnat eller inte bryr jag mig inte, utan det faktum att det föds fler barn som heter Muhammed i EUROPA!

Hade alla kristna döpt sitt barn till Jesus och alla ateister sina till Nikola Tesla, så hade det sett annorlunda ut. Lugna dig.


   
SvaraCitera

Tycker du att Muhammed är ett fult namn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Tycker du att Muhammed är ett fult namn?

Är du också en sån där hycklare som tycker att "en huvudlös invandring är bra, dom får komma och bo här så länge som dom inte bor nära mej!"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Inte nödvändigtvis, men gå bara till ett valfritt stort ghetto i Europa och prova att bo i dem omständigheterna och notera hur integrationen har gått så här långt. Om det inte ser bra ut idag, hur kan det se bra ut om dessa utgör en majoritet i ett land??

Tror att även du skulle kunna bli likadan i de förhållandena. Och då skulle du knappast anse att det var din trosuppfattnings fel. eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

kryss

Bilden funkade inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Tror att även du skulle kunna bli likadan i de förhållandena. Och då skulle du knappast anse att det var din trosuppfattnings fel. eller?

Vad bölar du om? Du tog det där ur sitt sammanhang, med "förhållandena" så menar jag allt som hör till ett ghetto och hur du reagerar på det upplevda. Det uppstår pga av kulturella orsaker, en kultur som uppstår ur denna segregering.


   
SvaraCitera

Arazoid:

Är du också en sån där hycklare som tycker att "en huvudlös invandring är bra, dom får komma och bo här så länge som dom inte bor nära mej!"?

Jag tycker Muhammed är rätt fint. Men Jonathan är lite finare. Det betyder inte att Muhammed kanske kommer ifrån ett annat land men Jonathan har en finare klang i min mun. Jag tycker t.ex inte om bokstaven M.


   
SvaraCitera

Har du blivit rätt för utländska namn nu också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantasilöst [party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Har du blivit rätt för utländska namn nu också...

Muhammed = namn på en icke-vit bebis. Ju mer Muhammed, desto mer icke-vita bebisar i Europa.


   
SvaraCitera