Aviseringar
Rensa alla

Muisk/Artist


Cr7
 Cr7
Ämnesstartare

Hej!
Vet inte hur jag ska börja, men det gäller som rubriken visar.
Jag har funderat i snart ett halvår om vad jag egentligen vill göra av mitt liv. Just nu går jag i ettan på gymnasiet och går på en fotbollslinje, där vi tränar varje "skoldag". Jag tycker det är otroligt roligt att spela fotboll men musiken börjar ta över nu...

Jag har absolut ingen "sångröst" men jag brinner musik och kan inte vara utan det en sekund och skulle kunna satsa allt på musik. Mina absolut största förebilder är Hov1 och det är exakt sån musik jag vill göra. 
Som sagt så har jag inte en sång röst men i många av "hov1" låtar så rappar dem typ, och det där gör mig väldigt intresserad att testa just sån "sång". 

Så det jag undrar är väl om jag kan lyckas med musik med det där jag just berättat, och om någon isåfall vill förklara hur jag ska gå till väga eller till och med hjälpa mig!
Jätte tacksam för svar!


   
Citera

Okej detta är ju ett svårt ämne då ifall du sattsar allting på musiken och det går inte som det skar blir grejer mycket mer komplicerade än vad de redan är. Vill liksom inte avskräcka dig men när jag ser estetare skakar jag på huvudet.


   
SvaraCitera
evene

Vad skulle dit artist namn vara? Bara nyfiken, är typ inne på samma spår som du förutom att jag pluggar till undersköterska 😉


   
SvaraCitera
Cr7
 Cr7
Ämnesstartare

evene:
Vad skulle dit artist namn vara? Bara nyfiken, är typ inne på samma spår som du förutom att jag pluggar till undersköterska 😉

Något liknande som hov1, men absolut ändå inte just det!


   
SvaraCitera