Aviseringar
Rensa alla

Mulatter


Ämnesstartare

A:

Skärp dig. 

jag gillar inte mulatter. 


   
SvaraCitera

Ja. Vi lever ju i en värld där vithet premieras. Sedan kan de ju känna sig utanför i båda lägren, å andra sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Ja. Vi lever ju i en värld där vithet premieras. Sedan kan de ju känna sig utanför i båda lägren, å andra sidan.

Det är väl därför dom är avskum. Dom är muterade.


   
SvaraCitera

Zoldierz44:

Det är väl därför dom är avskum. Dom är muterade.

ganon lr


   
SvaraCitera

eller ennie kanske 


   
SvaraCitera

seon? thkl? ni är så många nuförtin så det finns ju ett par att välja på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

ganon lr

Detta är min uppriktiga åsikt, vilket är kontroversiellt.


   
SvaraCitera

Zoldierz44:

Detta är min uppriktiga åsikt, vilket är kontroversiellt.

men du vågar ändå inte säga vilken användare du är? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

men du vågar ändå inte säga vilken användare du är? 

Jag är en ny en.


   
SvaraCitera

att inte attraheras av en viss hudfärg/etnicitet är ju en sak men att kalla folk för avskum för det är väl lite i överkant va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
att inte attraheras av en viss hudfärg/etnicitet är ju en sak men att kalla folk för avskum för det är väl lite i överkant va

Det kan man tycka och man kan även tycka att det är rasistiskt. Men jag anser det inte att vara det. För att mulatter är ju mutanter.  Det är något fel med dom genetiskt.


   
SvaraCitera

det är väl bättre att avla så långt bort från blodsband som möjligt också och det är ju en större chans att olika folkgrupper inte har några sådana till varandra 


   
SvaraCitera

Zoldierz44:

Det kan man tycka och man kan även tycka att det är rasistiskt. Men jag anser det inte att vara det. För att mulatter är ju mutanter.  Det är något fel med dom genetiskt.

det där får du nog backa upp med lite fakta hörru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt: det är väl bättre att avla så långt bort från blodsband som möjligt också och det är ju en större chans att olika folkgrupper inte har några sådana till varandra

Vart får du det ifrån? Källa? Tycker du att någon som Zendaya ser normal ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

det där får du nog backa upp med lite fakta hörru

http://www.beyondblackwhite.com/biblical-swirling-finale-mixed-babies-abomination/


   
SvaraCitera