Aviseringar
Rensa alla

Mullig, tjock osv.. ser jag ok ut? :s


Ämnesstartare

Hej, nu är det så att jag mår så in i helvete dåligt över min kropp. Känner mig typ fetast i världen och det känns verkligen piss. Trots att jag väger typ normalvikt så ser jag så mycket större ut. Alla säger att nej, jag gör inte det men det känns som att dom mest inte vill göra mig ledsen. Det sägs ju att killar föredrar mulliga tjejer, men hur mkt av det är sanning egentligen? Haha, känns mer som att en mullig tjej själv hittat på det för att må bättre över sig själv. Men det finns ju typ fint mullig och fult mullig, vad är jag ? :s Jag är 166.5 och väger 55 kg typ. J
Jag har blivit sjukt mer osäker på mig själv än vad jag redan va sen jag gått upp i vikt.. nu ser min kropp ut såhär:
Image
Image


   
Citera
Ämnesetiketter

du ser helt normalviktig ut vilket du också är. absolut inte tjock!
[smile]
skaffa lite självkänsla :p


   
SvaraCitera

men lilla gumman, du är inte mullig någonstans


   
SvaraCitera

du är ju inte ens mullig


   
SvaraCitera

du är ju inte ens mullig


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera

jag skulle knyta fast dig vid min säng och knulla dig hela veckan

det kanske säger dig nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså en sak fattar jag inte, vad menas med troll? ;s typ står det överallt på sidan.


   
SvaraCitera

ta ordentliga bilder då? inte från sidan där du står o suger in magen (om du inte gör det så är du iallafall verkligen inte mullig) [rolleyes] Tror du har en skev syn om vad "mullig, tjock" innebär [zzz] get a grip of urself

Maxwinner:

jag skulle knyta fast dig vid min säng och knulla dig hela veckan

det kanske säger dig nåt?

säger väl mer om dig än om henne


   
SvaraCitera

serenity:

säger väl mer om dig än om henne

oh yeah [bigcheers]


   
SvaraCitera

justnotyou:

alltså en sak fattar jag inte, vad menas med troll? ;s typ står det överallt på sidan.

Att du skojar.

Det är svårt för andra att tro på att du mår dåligt över din kropp, för du är inte tjock alls. Fokusera på nåt annat än det här så kommer du må bättre.


   
SvaraCitera

håll käften


   
SvaraCitera

mm kul vi har likadan bh [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

serenity:

ta ordentliga bilder då? inte från sidan där du står o suger in magen (om du inte gör det så är du iallafall verkligen inte mullig) Tror du har en skev syn om vad "mullig, tjock" innebär get a grip of urself

Ifall jag skulle suga in magen så skulle jag gjort det någorlunda ordentligt:
Image

den är upp och ner men ..


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera