Aviseringar
Rensa alla

munknulla mig?


Ämnesstartare

nån / nåra som vill munknulla mig o ev. bröstknulla mig??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

orcite:

Ja pma din ort

du får göra först!![love]


   
SvaraCitera
orcite

osäkertlösen:

du får göra först!![love]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall man välja denna eller "detberorpå"´s tråd i klotteravdelningen. Så många villiga samtidigt! Nåt måste vara på tok! [surprised][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån / nåra som vill munknulla mig o ev. bröstknulla mig??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Skall man välja denna eller "detberorpå"´s tråd i klotteravdelningen. Så många villiga samtidigt! Nåt måste vara på tok! [surprised][crazy]

nått e på tok tro mig! om du tänker o läser mina trådar så fattar du no' men var försiktig min älsakde.. den infon du får tag i skall du hålla för dig själv o låt ingen komma i närheten av den..det stannar mellan oss... listar du ut det och sprider faktan så kansek vi aldrig mer ses igen.. på återseende min älskade o lycka till
var tapper
/ditt osäkra lösen
xoxo[love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Den extremt diagonalögde samt tvehöjdade mongolen hävde fram sin lem och stoppade den i örat på Åke. Då Åkes trumhinna icke var kompatibel med gula lemmar kräktes hans hund. Hur det går ihop vet endast Ra. Vad som sedan skedde står skrivet, upp & ned i en ateistisk bok, välsmord i sädesvätska och industrialiserat lack. Denna vaginalpenetrator till bokfan går endast att finna i ett fåtal väldigt välorganiserade, religiösa bokhandlar.

"Det finns väldigt få ting här i världen jag avskyr så mycket som diagonala ögon, ett utav dessa ting är Michael Jackson" - George Clooney


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte jag!!! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera