Aviseringar
Rensa alla

murder mystery


Ämnesstartare

i den här tråden tänker jag diskutera murder cases som kan vara allt från accidental till ted bundy nivå. det kan med högsta sannolikhet innehålla våldtäkt, misshandel osv så ni vet.


   
Citera

låter som en extremt bra plan 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20 december 2021:
*TRIGGER WARNING: våldtäkt, mord, Jeffrey Dahmer, pedofili*
jag håller på skriva om 2 olika fall, men ville skriva om det här

det som hände med konerak får mig att gråta än idag. jeffrey är imo den värsta jag läst om hittills. polisen blir jag väldigt irriterad på, liksom hur lite dem gjorde, med tanke på att jeff redan var dömd för saker innan morden. 

nu under tiden jag skriver det här hittade jag en artikel om att polisen som gav konerak till jeffrey har fått sparken och retired Mycket glad
remember their names:Pin on in bad taste....but I may be intrigued


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ville bara säga att ni kan föreslå olika personer/fall jag kan skriva om worldwide


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har hittat en ny seriemördare som greps i år för mord på 4 människor. jag kommer förmodligen skriva om det bara för att det är så nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns en case som är otroligt sad, minns dock inte vad den hete. gärningsmannen heter iallafall grant. han hade i svenska kronor nästan 3 miljoner i skuld av föräldrar, släkting och förmodligen banken. hans bror betalade 8k (dryga 80k svenska kronor) av skulden och tog med honom till japan (han hade en stor passion för anime) för han trodde det skulle hjälpa grant. grant hade 0 känslouppfattning och samtidigt hade han en crush på en camgirl. han spenderade 100k dollar på henne som han snodde från sin familj. familjen var hårt arbetande och det här var samtidigt som grant försökte ha en twitch karriär som ninja, så föräldrarna gav basically deras kort så fick han köpa.

grant utbildades till sjuksköterska, men sparkades och dömdes för att ha snott propofol. 0 besparingar 0 syn på framtiden. mamman var så otroligt älskad av alla. så underbar och det kändes som hela amerika förlorade en familjemedlem

moral of the story: om din unge är i massa skuld utan ånger eller känslor. skicka den till psyket


   
SvaraCitera

hxiley: familjen var hårt arbetande och det här var samtidigt som grant försökte ha en twitch karriär som ninja

Öh what


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Öh what

föräldrarna jobbade hårt, hela tiden. grant var utbildad nurse, men efter han fick sparken ville han bli en gamer som ninja, med tanke på att pappan gillar IT så hakade grant på och  pappan bjöd

de hade inga egna identiteter. alla jobbade med samma, utbildade samma skola osv


   
SvaraCitera

hxiley:

föräldrarna jobbade hårt, hela tiden. grant var utbildad nurse, men efter han fick sparken ville han bli en gamer som ninja, med tanke på att pappan gillar IT så hakade grant på och  pappan bjöd

de hade inga egna identiteter. alla jobbade med samma, utbildade samma skola osv

Ahaa SOM ninja. My bad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Ahaa SOM ninja. My bad

ja exakt!!!


   
SvaraCitera