Aviseringar
Rensa alla

Muse i London


Tornapart:

Då kan du inte ha lyssnat, eller så saknar du helt förmåga att skilja olika sorters musik åt.

Lyssna på refrängen i uprising så förstår du vad jag menar.


   
SvaraCitera

stereo total:

Lyssna på refrängen i uprising så förstår du vad jag menar.

Så du dömmer ett bands sound efter en ända låt? Det låter inte så genomtänkt!


   
SvaraCitera

Tornapart:

Så du dömmer ett bands sound efter en ända låt?

Hade bara hört den. Sen ville jag inte höra mer. Trist och dålig musik.


   
SvaraCitera

stereo total:

Hade bara hört den. Sen ville jag inte höra mer. Trist och dålig musik.

Du har rätt. Det är en trist låt, jag håller med. Men du kan inte säga att Muse är "Trist och dålig musik" när du lyssnat på en av deras låtar.

Nu är jag en sån fitta som inte låter dig tycka som du vill, men jag tycker inte du ska vara trångsynt. För om du dömmer alla band så, så kommer du sitta hela livet och lyssna på 4 band. Vilket i alla fall inte jag vill göra!


   
SvaraCitera

stereo total:

Lyssna på refrängen i uprising så förstår du vad jag menar.

Eller så lyssnar DU på resterande typ 5 timmar musik de har gett ut, och sedan kommer tillbaka med en en riktig åsikt. [tired]

Muse gav ju ut skivor före The Killers dessutom. Men det är ju såklart svårt för en fjortis vars musikvärld bara sträcker sig ett par år tillbaka svårt att ta in.


   
SvaraCitera

tevepro:

Muse gav ju ut skivor före The Killers dessutom. Men det är ju såklart svårt för en fjortis vars musikvärld bara sträcker sig ett par år tillbaka svårt att ta in.

Bara för att jag inte uppskattar Muse och jämförde det lilla jag hade hört halv seriöst med the killers är jag en fjortis med liten musikvärld. Där ser man.

Kanske inte all deras musik låter som The killers. Däremot är dom lika tråkiga som The killers. Och nu har jag faktiskt lyssnat efter.


   
SvaraCitera

tevepro:

typ 5 timmar musik

7,4 timmar, faktiskt!;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera