Aviseringar
Rensa alla

Muse till Sverige


Ämnesstartare

Nintendo:

eftersom jag megasupderduperälskar dig

[love][love]awi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Man ska aldrig säga aldrig... [no-no] (Du röstade på detta alternativ)

Inget fel på dom men jag tror deras musik är lite för kuklös för att hålla live oavsett hur mycket häftiga lasrar och skit dom använder. Sett något liveframträdande på mtv och dom lirade jävligt tight men det var lite oengagerande ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

muse gör äcklig krystad långdragen anspråksfull tråkig steril linjär musik.

nej, usch och fy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åååååh skulle vilja, såg dem i hovet - det var fett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Nej, men vill se i Globen! (Du röstade på detta alternativ)

Första gången jag hörde de gillade jag inte låten jag hörde (var nog ca 2005), kändes för klagande och för mesig. Gillar de mycket mer nu. Verkar vara grymma live! Då är frågan, har jag blivit blödigare eller har de blivit livligare och rockigare? [confused] Lite av varje kanske.

Edit: Kom på nu, det var låten Supermassive Black Hole jag hörde första gången, och ja jag hatar den även idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ja, i Globen! (Du röstade på detta alternativ)

JAAAAAAa ståplats!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

JAAAAAAa ståplats!!!!!

Det blir nog grymt häftigt! Jag vågar inte det dock... kommer vara så pepp att jag inte kommer stå stadigt... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Det blir nog grymt häftigt! Jag vågar inte det dock... kommer vara så pepp att jag inte kommer stå stadigt...

aww. det är första gången för dig?! jag kommer nog bli mosad av min vän som älskar muse. hon kommer hoppa (av glädje) på mig, men jag vågar det för jag bryr mig inte om jag ramlar osv. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åååh!! [love] Ska gå om jag hittar någon att gå med. Känner ingen som skulle vilja gå på Muse. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

aww. det är första gången för dig?

Japp! Är mycket pepp! [blush]

Skitty:

jag kommer nog bli mosad av min vän som älskar muse. hon kommer hoppa (av glädje) på mig, men jag vågar det för jag bryr mig inte om jag ramlar osv.

Oj, hoppas du överlever! Det lät lite småfarligt! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Japp! Är mycket pepp!

det förstår jag! [bigsmile]

Tobbish:

Oj, hoppas du överlever! Det lät lite småfarligt!

jag överlever, men om jag skulle dö så gör det ingenting för det blir en vacker död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

jag överlever, men om jag skulle dö så gör det ingenting för det blir en vacker död.

Indeed! What a way to go...!


   
SvaraCitera