Aviseringar
Rensa alla

Musen anpassar sig efter vad som är i den?


Ämnesstartare

Är det sant eller? För har haft mens de senaste 6 dagarna och har gått med tampong i princip hela tiden, och hade sex med min pojkvän tidigare idag, och jag var supertrång. Det var verkligen läskigt tight. Som när jag förlorade oskulden, fast det inte gjorde ont. Och det är ju inte dåligt, för det blir ju skönare för både mig och för min pojkvän. Så jag undrar om det kan vara möjligt att min mus anpassat sig efter tampongen och det är därför jag är så trång? [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ah, om den inte är för slapp. [smile]


   
SvaraCitera

Vafan, går inte troll i skolan också eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hallå
om den anpassade sig efter tampongen är den ju uttöjd, inte ihopdragen [shake]


   
SvaraCitera
sebb0

enhimmelskdrog:

men hallå
om den anpassade sig efter tampongen är den ju uttöjd, inte ihopdragen

bror vell på villken omkrets han har[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebb0:

bror vell på villken omkrets han har

men jag antar att hennes fitta inte är så slapp att hon måste knipa för att hålla tampongen inne [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall vi testa med min bamsing eller?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vara väldigt intressant och höra hur du tänkte där?


   
SvaraCitera
sebb0

nää de lär den ju inte va... alltså... den är ju inte så töjd som den vart av senast föremål den haft i sig hela tiden efter... den har ju typ en ganska tait orginal som den går till.. men om den nyligen anpassat sig efter en tanpong och sen får in en antagligen större kuk så vorde de vell bli lite tait i jalle fal 1-3 minuter [cute][rolleyes]


   
SvaraCitera
sebb0

enhimmelskdrog:

men jag antar att hennes fitta inte är så slapp att hon måste knipa för att hålla tampongen inne

nää de lär den ju inte va... alltså... den är ju inte så töjd som den vart av senast föremål den haft i sig hela tiden efter... den har ju typ en ganska tait orginal som den går till.. men om den nyligen anpassat sig efter en tanpong och sen får in en antagligen större kuk så vorde de vell bli lite tait i jalle fal 1-3 minuter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebb0:

men om den nyligen anpassat sig efter en tanpong och sen får in en antagligen större kuk så vorde de vell bli lite tait i jalle fal 1-3 minuter

men grejen var ju att hon tyckte hon var trängre än vanligt


   
SvaraCitera
sebb0

enhimmelskdrog:

men grejen var ju att hon tyckte hon var trängre än vanligt

aa.. om hon nyligen hade tanpongen i så är ju de svaret... men om hon typ inte haft not i på nåra timmar så vet jag inte riktigt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebb0:

aa.. om hon nyligen hade tanpongen i så är ju de svaret..

hon lär ju inte vara trängre än vanligt om hon nyss hade i tampongen? snarare slappare [confused]


   
SvaraCitera
sebb0

sebb0:

bror vell på villken omkrets han har

enhimmelskdrog:

hon lär ju inte vara trängre än vanligt om hon nyss hade i tampongen? snarare slappare

somsakt [cute] de vet vi ju inte 😛 men ja en tanpong vorde ju va lite större en va hon brukar va[surprised] hm.... nää jag vet inte riktigt hon kanse spennde sig av non anledning [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha alltså... tampongen är liten, han är stor. Och jag tog ut tampongen precis innan vi skulle ha sex. Jag är inte slapp annars, jag är ganska trång då med med nu var jag verkligen astrång, han kom knappt in.


   
SvaraCitera