Aviseringar
Rensa alla

Musik försvinner?


Ämnesstartare

Musik försvinner helt plötsligt från iTunes, står att Original filen kan inte hittas, fast jag vet att musiken ska ligga i min downloads mapp. Det är inte bara några låtar heller, det är typ allt jag har från vissa artister, och dom verkar vara helt spårlöst borta från datorn. Jag har inga syskon som kan ha raderat bort något heller och min dator är såklart lösenords skyddad. Någon annan som råkat ut för det här?


   
Citera

Samma här faktiskt


   
SvaraCitera

Hört att man inte vill köra itunes, inte på pc åtminstone. Några kompisar det också hänt för, men inte då de haft det på mac däremot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jamen då vet jag att det inte bara är jag i alla fall, men sjukt att den kan typ radera ens musik...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Hört att man inte vill köra itunes, inte på pc åtminstone. Några kompisar det också hänt för, men inte då de haft det på mac däremot.

Använder enbart iTunes för min iPod, har inte något val, eller?


   
SvaraCitera

Speltidning:

Använder enbart iTunes för min iPod, har inte något val, eller?

Njae, inte så länge du kör windows. Jag använder också iTunes till min ipod. Fast ähm.. det är ju egentligen bara en spellista som ligger där. Och njae, låtar har aldrig försvunnit för mig iofs. hmm 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade i min iPod nu, musiken verkar bara vara borta från datorn och inte från iPoden.


   
SvaraCitera

Du har tagit bort originalfilerna, där de fanns från början. Du kanske inte har lagt till dem när de låg i downloadsmappen, så testa ta bort alla och dra in dem igen.


   
SvaraCitera

fgs
iTunes funkar hur bra som helst på pc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du har tagit bort originalfilerna, där de fanns från början. Du kanske inte har lagt till dem när de låg i downloadsmappen, så testa ta bort alla och dra in dem igen.

Sökte på dom saknade artisterna och hittade dom i en annan mapp [ops][blush]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Sökte på dom saknade artisterna och hittade dom i en annan mapp [ops][blush]

Exakt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera