Aviseringar
Rensa alla

Musik som får dig att må dåligt osv...


Ämnesstartare

Länka youtube.

Om du vill, berätta varför, mår du dåligt-dåligt av de eller bra-dåligt? Lyssnar du på den ändå, bara ibland eller försöker du undvika? osv...

DSC00477B.JPG


   
Citera

varför skulle man lyssna på musik som får en att må dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

varför skulle man lyssna på musik som får en att må dåligt?

Man ha gamla minnen som är båda bra å dåliga eller nått sånt, vet inte.


   
SvaraCitera

blir för många länkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

blir för många länkar

sant... [zzz]


   
SvaraCitera

Får lite ångest om jag lyssnar på Sahara Hotnights, för de är tätt förknippade med en människa som fick mig att må väldigt dåligt när jag var barn.


   
SvaraCitera

OF 5:

blir för många länkar

Ta några då.


   
SvaraCitera

Brukar gråta när jag hör Backstreet Boys och Britney Spears, det påminner mig om väldigt bra tider som jag aldrig kommer uppleva igen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Får lite ångest om jag lyssnar på Sahara Hotnights, för de är tätt förknippade med en människa som fick mig att må väldigt dåligt när jag var barn.

usch då [sad] lär va jobbigt alltså :/ hatar när sånna låtar man inte vill höra spelas på radio eller nått ställa man är på [n]

Grattis till rampljuset btw! [party]


   
SvaraCitera

CharliesName:

usch då lär va jobbigt alltså :/ hatar när sånna låtar man inte vill höra spelas på radio eller nått ställa man är på

Mm men det är mest deras gamla låtar som man ändå inte hör så värst ofta så det är rätt lugge.

CharliesName:

Grattis till rampljuset btw!

Tack [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FrökenRakel:

påminner mig om väldigt bra tider som jag aldrig kommer uppleva igen..

hårt att veta sånt ja :/ men kmr komma mycket annat skoj i livet iaf [y]


   
SvaraCitera

Hm, venne om det räknas att få migrän till Basshunter för att Boten Anna terroriserade mig i 2-3 år? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhannah:

Hm, venne om det räknas att få migrän till Basshunter för att Boten Anna terroriserade mig i 2-3 år?

haha, aaa de får räknas med [bigcheers]


   
SvaraCitera

En del låtar som Ugly girls med Kalle Baah, En underbar dag med Perkele och Skinhead love affair med Bad manners påminner mig om en vän som dog för drygt ett år sedan. Bra musik, men de låtarna får mig att sakna honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera