Aviseringar
Rensa alla

Musikhjälpen!


isola:

den ni gillade

Den jag gillade var

Enigma - Return To Innocence


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Enigma - Return To Innocence

Är inte det jättelugn musik?
Björne gillar Enigma.


   
SvaraCitera

isola:

Är inte det jättelugn musik?

Ja, men vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ja, men vadå?

Det blir lite tröttsamt tycker jag. Om jag inte yogar eller ska slappna av på annat vis.


   
SvaraCitera

isola:

Det blir lite tröttsamt tycker jag. Om jag inte yogar eller ska slappna av på annat vis.

Nä det är vackert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte riktigt varför folk står och hänger utanför klockan snart tre på natten en vardagsnatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Fattar inte riktigt varför folk står och hänger utanför klockan snart tre på natten en vardagsnatt.

Hemlösa, kan inte gå hem, vill synas i tv etc.

My dreams are her:

Nä det är vackert.

subjektivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd bara att "Vaken med p3 och p4" utgår, det är det enda radioprogrammet förutom radiosporten jag står ut med att lyssna på, finns en viss melankoli i det programmet som tilltalar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som såg när Soran rabblade pi-decimalerna? Kungligt!

Kollahärvet​tja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Någon som såg när Soran rabblade pi-decimalerna? Kungligt!

Kollahärvet​tja.

Åh duktigt!! Vore kul att se om han kan dem baklänges också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

å, finns en viss melankoli i det programmet som tilltalar mig.

Är inte det när man får ringa in och prata om vad man vill? Nej det är nog i p1 förresten, där lagom påverkade människor brukar ringa in och klaga på invandrare eller försämrad kvalité på disktrasor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskade 5 gånger förra året men ingen spelades [sad][sad][sad]

Ska önska i år med.

Tycker inte det roar så värst detta år tyvärr, förra årets trio var bättre. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det är nog i p1 förresten

P4 har sådant med! Brukar höra det när jag ska ta kaffe vid 2-tiden när jag är hemma.

Hemskt pinsamt att något sådant existerar


   
SvaraCitera

Fantastiskt initiativ! Bästa programmet på TV just nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är inte det när man får ringa in och prata om vad man vill? Nej det är nog i p1 förresten, där lagom påverkade människor brukar ringa in och klaga på invandrare eller försämrad kvalité på disktrasor.

Det är "Ring P1" men i Vaken får folk också ringa in men där är det mer samtal om hur dom sitter uppe ensamma i sin husbåt och läser eller någon som kör snöplog ute på vintervägarna som ringer. Lite sorgliga insomniacs som bidrar till mysig radio. Folk är lite mer deprimerade och klassiskt svenska och inte så passionerade som i "Ring P1"


   
SvaraCitera