Aviseringar
Rensa alla

MUSIKHJÄLPEN 2014 UPPSALA


PMR
 PMR

OK, ser folk från min tidigare skola nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wöö, önskade just Free Bird med Lynyrd SkynyrdCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bidragit med ett års förbrukning av preventivmedel,wööMycket gladHjärta


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Men sluta vara så kränkt och neggo.

Någon ska ju vara det.. Oskyldig

Nej men seriöst, inte okej av public service att vara så otroligt politiserade och vinklade. Ska man blanda in massa vänster-liberaldebattörer i underhållningsprogram så måste man också väga upp åt andra hållet. Helst hade jag sett att man struntade i att ta med debattörer alls. 

Läger ett unket täcke av politisk propaganda på programmet som annars hade kunnat vara något mycket bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

Någon ska ju vara det.. Oskyldig

Jag är hemskt ledsen att Musikhjälpen inte är fyllt med stofiler och nazister. Men snälla, om du vill ta upp det hemskt partiska dödskommunist-SVT och all annan "PK"-media så starta en tråd.

Detta handlar om Musikhjälpen, dvs musik och välgörenhet för kampen mot AIDS.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Musikhjälpen har anordnats sen 2010

Första gången var ju 2008.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Detta handlar om Musikhjälpen, dvs musik och välgörenhet för kampen mot AIDS.

han ser inte de på de viset.


   
SvaraCitera
Lounge

AAAAAAAAAAAAH

visste inte att d började idag

naaaaaaaaaaaaajs

kommer ha på när jag sitter vid datorn/tvn

kommer skänka en slant med såklart

GINA Hjärta


   
SvaraCitera
Lounge

PETTER Hjärta


   
SvaraCitera
Lounge

ja jag vet att gina inte är programledare men som besök


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Jag är hemskt ledsen att Musikhjälpen inte är fyllt med stofiler och nazister. Men snälla, om du vill ta upp det hemskt partiska dödskommunist-SVT och all annan "PK"-media så starta en tråd.

Detta handlar om Musikhjälpen, dvs musik och välgörenhet för kampen mot AIDS.

Nu hade jag kunnat lämna tråden utan ett inlägg men i och med ditt dumma svar så känner jag mig plötsligt tvungen. 

Ingen som sagt att man ska ta in nazister. Kritiserar bara att man låter dessa inskränkta vänstermänniskor hela tiden får vräka ur sig i "oberoende" public services underhållningsprogram utan någon som helst balans. Tar fokus från huvudbudskapet. 

En person från ett mer flyktingvänligt parti hade varit på sin plats, om man ens ska ha politiska personer alls i musikhjälpen vill säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Första gången var ju 2008.

Oj, har följt med 2010... dåligt av mig, får tjöta på nån att ändra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan nån mod ändra 2010 till 2008?Ledsen


   
SvaraCitera

Hej alla, håll en trevlig ton gentemot varandra och undvik att hoppa på programledare, gäster och andra deltagare också. Blir trevligare så! 

Och ja, jag kan ändra till 2008 Isteche.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Hej alla, håll en trevlig ton gentemot varandra och undvik att hoppa på programledarna också. Blir trevligare så!

Och ja, jag kan ändra till 2008 Isteche.

Tack, du aer ein klippe!


   
SvaraCitera