Aviseringar
Rensa alla

Musikstilar


Musicc
Ämnesstartare

Är intresserad av vad folk tycker om för musik. Själv lyssnar jag på metalcore, post-hardcore, rock och pop. Vad lyssnar ni på? 


   
Citera

Hårdrock och metal av de flesta slag. Dock väldigt noggran med vilka band. Falsk rock är det värsta som finns.

Lite synth, Noise och industri går också hem.


   
SvaraCitera

Raw Black Metal, Old-School Norwegian Black Metal, Depressive Suicidal Black Metal samt Avant-garde Black Metal är väl det som rullar mest.


   
SvaraCitera
reben

cornelis vreeswijk


   
SvaraCitera

gillar inte att inskränka mig till genrer


   
SvaraCitera

Gruvan:
Raw Black Metal, Old-School Norwegian Black Metal, Depressive Suicidal Black Metal samt Avant-garde Black Metal är väl det som rullar mest.

Misstänker att du gillar black metal.Har dock grova problem med att du inte nämner svensk ortodox black metal.


   
SvaraCitera

alltätare.


   
SvaraCitera

Inget Namn:

Misstänker att du gillar black metal.Har dock grova problem med att du inte nämner svensk ortodox black metal.

Skulle jag nämt alla tiny sub-genres skulle jag få skriva en bok över det jag gillar dock. 


   
SvaraCitera

Men ja.

Lífþrasir:
gillar inte att inskränka mig till genrer

Jag föredrar att se på musik på detta sätt. Vilket jag ofta får skit för. Någon kan komma och fråga mig om min favorit artist inom genrer och sedan så drar jag till med något som enligt dem inte passar inte.Tycker till exempel att Mercyful Fate är ett av de bästa black metal banden.


   
SvaraCitera

Gruvan:

Skulle jag nämt alla tiny sub-genres skulle jag få skriva en bok över det jag gillar dock. 

Du nämnde ju redan massa sub-genres? xD


   
SvaraCitera

Om någon frågar vad för typ av musik jag lyssnar på så brukar svaret bli: Bra musik


   
SvaraCitera

post-avant jazzcore


   
SvaraCitera

och body såklart.


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

Lífþrasir:
Om någon frågar vad för typ av musik jag lyssnar på så brukar svaret bli: Bra musik

Haha, makes sense. 


   
SvaraCitera

Lyssnar på allt så länge det är bra.


   
SvaraCitera