Aviseringar
Rensa alla

Muslimer begår nya hatbrott


Ämnesstartare

helt rätt, bort med de kristna fanatikerna på våra gator och torgggggggg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allahu Akbar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: De flesta kyrkor tar avstånd från både likkönade giftemål och regnbågsjesus.

Du verkar inte vara så medveten om din omvärld. Du verkar inte tro att kristendomen skiljer sig från människa till människa - var man än är. Var man än är så finns den moderniserade kristendomen och det är den som är mest utspridd, det som du kallar för "svensk kristendom". Överallt - även i sverige så finns det kristna som tycker att liv är heligt, att abort inte borde tillåtas och att homosexualitet är en sjukdom. 

Är du dessutom säker på att det är rättvist att jämföra USA med Sverige? USA är trots allt något större än Sverige och därför finns det också liiiite mer utrymmen för extrema kristna "sekter".

 Att jämföra USA och Sverige är fel, det du i sådana fall får jämföra är USA med Europa eller någon delstat i USA med Sverige, fast det är inte heller rätt då vissa delstater är mer extrema än andra.

Patrick: Jag är inte ''anti-religiös'' och jag vill inte att folk ska tro det heller.

Är det därför du skrivit saker som att all religion borde bekämpas och att religiösa inte ska få komma till Sverige?SoverDu är till största delen islamofob, det vet jag. Men jo, du har faktiskt skrivit att all religion borde bekämpas och att religion är vidskepelse och att man tror på nån gubbe i himlen o blablabla. Så jo, du är emot religion - och att då säga att en viss religion är "bäst" är lite som att vilja äta upp kakan samtidigt som man ändå vill ha kvar den.

Hjärta


   
SvaraCitera