Aviseringar
Rensa alla

Muslimer i Syrien förbjuder alla croissanter


Ämnesstartare

framtidsmord:

kristna blir kränkta av harry potter, mysteriet på greveholm OCH bakverk!
http://gudhar99namn.se/2011/04/12/kristna-provocerade-av-djavulsbulle/

Nu handlade ju detta bara om ett fåtal kristna och inget förslag som gått igenom. När det gällde muslimerna i Syrien var det ju  de största ledarna för rebellerna som låtit förbjuda detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utrota de kristna bered plats för muslimerna sprid antivitismen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Finns det andra, i våra ögon oskyldiga, bakverk som egentligen är maskerade kränkande dödsbullar i muslimernas ögon?

Negerbollar.


   
SvaraCitera

NiklasW: Nu handlade ju detta bara om ett fåtal kristna och inget förslag som gått igenom. När det gällde muslimerna i Syrien var det ju de största ledarna för rebellerna som låtit förbjuda detta.

Hur många kristna amerikaner ville förbjuda harry potter? Hur många muslimer i syrien ville förbjuda croissanter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Negerbollar.

Inget specifikt för endast muslimer, pantade Mengeleist. 


   
SvaraCitera

Tycker att det är ungefär lika äckligt och korkat som personer som medvetet smutskastar andra människor. 
Jag tycker det är skrämmande att TS inte fattar att det inte handlar om croissanterna i sig utan om politik, och att principerna som bojkottningen av bakverket vilar på, smutskastning av västerländsk kultur, är exakt de samma som TS själv nyttjar för att smutskasta muslimer. 

Croissanterna kunde inte ha mindre med poängen att göra. Både situationen i Syrien och TS vidriga beteende gör mig sjukt trött och ledsen. 

Det är allt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:

Inget specifikt för endast muslimer, pantade Mengeleist. 

Påstod jag inte heller, din islamist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar vart alla miljöpartister som hyllade revolutionen i mellanöstern för frihet och demokrati tagit vägen. I exakt varje land som kampen gått fram har väl totalitarismen bytts ut mot ökat religiöst tryck. Så naiv man får bli.

Miceparade: Croissanterna kunde inte ha mindre med poängen att göra. Både situationen i Syrien och TS vidriga beteende gör mig sjukt trött och ledsen.

Jag ber om ursäkt å ts vägnar. Nästa gång en nyhet med politiskt värde
uppdagas så ska vi försöka att inte ta upp den. Det är bäst så, folk kan
trots allt få för sig ett och annat av den information som sprids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm för syriska extremister och presenterar alla muslimer och såklart är alla muslimer dumma i huvudet

Miceparade:
Tycker att det är ungefär lika äckligt och korkat som personer som medvetet smutskastar andra människor. 
Jag tycker det är skrämmande att TS inte fattar att det inte handlar om croissanterna i sig utan om politik, och att principerna som bojkottningen av bakverket vilar på, smutskastning av västerländsk kultur, är exakt de samma som TS själv nyttjar för att smutskasta muslimer. 

Croissanterna kunde inte ha mindre med poängen att göra. Både situationen i Syrien och TS vidriga beteende gör mig sjukt trött och ledsen. 

Det är allt. 

bra inlägg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:
Tycker att det är ungefär lika äckligt och korkat som personer som medvetet smutskastar andra människor. 
Jag tycker det är skrämmande att TS inte fattar att det inte handlar om croissanterna i sig utan om politik, och att principerna som bojkottningen av bakverket vilar på, smutskastning av västerländsk kultur, är exakt de samma som TS själv nyttjar för att smutskasta muslimer. 

Nu är det ju så att jag smutskastar den muslimska världen, i den mån jag gör det, eftersom den i det stora hela är en odemokratisk barbarisk stenålders värld där förtryck och övergrepp är vardag. Den muslimska världen avskyr västvärlden eftersom vi gått vidare i historien och numera lever i ett modernt samhälle utan kvinnoförtryck och med demokrati. Jag tycker inte om den muslimska världen eftersom den är odemokratisk samtidigt som den muslimska världen inte tycker om västvärlden just för att den är demokratisk, detta är olika saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade
Croissanterna kunde inte ha mindre med poängen att göra. Både situationen i Syrien och TS vidriga beteende gör mig sjukt trött och ledsen. 

Att ledare för en muslimsk majoritet i Syrien går ut och förbjuder ett bakverk säger väl ganska mycket om både de muslimska ledarna, som vid en eventuell vinst, kommer styra landet och även i stort om den muslimska majoriteten. Croissanten är en ganska stor poäng i det eftersom det faktiskt är croissanten man förbjuder. Ditt inlägg går faktiskt in på min top 10-lista över från början till slut hjärndöda inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Att ledare för en muslimsk majoritet i Syrien går

wtf.  källa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

wtf.  källa

Ett tips kan vara att läsa trådstarten innan man kommenterar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge mig källa på att majoriteten stödjer det där uttalandet pucko. ge mig en källa nu, försök inte med uhuhuuhuh alla vet ju att d e sant eller sånt trams, vill inte höra dina åsikter utan vill bara ha en länk där det står att majoriteten av alla syrier stödjer islamisten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man inte baka crossianter i annan form?


   
SvaraCitera