Aviseringar
Rensa alla

Muslimer i Syrien förbjuder alla croissanter


Ämnesstartare

kukoxo:
ge mig källa på att majoriteten stödjer det där uttalandet pucko. ge mig en källa nu, försök inte med uhuhuuhuh alla vet ju att d e sant eller sånt trams, vill inte höra dina åsikter utan vill bara ha en länk där det står att majoriteten av alla syrier stödjer islamisten.

Du påstår saker som jag aldrig skrivit. Läs mina inlägg en gång till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skrev: vald av majoriteten av alla syrier. vill ha källa på att han var vald av alla syrier och källa på att alla stödjer hans uttalandennu. försök inte fly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
du skrev: vald av majoriteten av alla syrier. vill ha källa på att han var vald av alla syrier och källa på att alla stödjer hans uttalandennu. försök inte fly

Haha, nej, jag har aldrig skrivit att ledarna var valda av alla syrier. 

Här ser du min mening kring ämnet:
"Att ledare för en muslimsk majoritet i Syrien går ut och förbjuder ett bakverk säger väl ganska mycket om både de muslimska ledarna, som vid en eventuell vinst, kommer styra landet och även i stort om den muslimska majoriteten."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Haha, nej, jag har aldrig skrivit att ledarna var valda av alla syrier. 

"Att ledare för en muslimsk majoritet i Syrien''

ja källa på att han är ledare för en muslimsk majoritet i syrien? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ja källa på att han är ledare för en muslimsk majoritet i syrien? 

Jag har aldrig skrivit om någon "han"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR LEDAREN EN HON? EN HEN? WHATEVER VAR ÄR DIN KÄLLA DA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
ÄR LEDAREN EN HON? EN HEN? WHATEVER VAR ÄR DIN KÄLLA DA

Jag har aldrig skrivit om någon särskild person. Du verkar missförstå det mesta och jag föreslår att du antingen läser igenom inlägget några gånger till så du förstår vad jag menar eller alternativt att du struntar i att försöka diskutera saker du inte förstår dig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

"Att ledare för en muslimsk majoritet i Syrien går ut och förbjuder ett bakverk säger väl ganska mycket om både de muslimska ledarna, som vid en eventuell vinst, kommer styra landet och även i stort om den muslimska majoriteten."

här skriver du:ledaren för en muslimsk majoritet, med denna kommentar får du det att låta som om han är vald av syriens majoritet, och därför representerar alla muslimer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

här skriver du:ledaren för en muslimsk majoritet, med denna kommentar får du det att låta som om han är vald av syriens majoritet, och därför representerar alla muslimer.

Jag skrev inte "ledaren" utan "ledare". Det första är i bestämd form och det andra är i obestämd form. Har du ens gått ut högstadiet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Jag skrev inte "ledaren" utan "ledare". Det första är i bestämd form och det andra är i obestämd form. Har du ens gått ut högstadiet?

hahaha varför försöker du fly undan bara? ok ledare, hur vet du att han är ledare för en muslimsk majoritet i syrien, dvs vald? antar att du har läst det nånstans? kanske gått runt och frågat alla syrier och sen räknat ihop det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hahaha varför försöker du fly undan bara? ok ledare, hur vet du att han är ledare för en muslimsk majoritet i syrien, dvs vald? antar att du har läst det nånstans? kanske gått runt och frågat alla syrier och sen räknat ihop det?

Läs artikeln snälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh du är värdelös 🙁 hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
åh du är värdelös 🙁 hejdå

haha, hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: jag älskar croissanter så detta gör ont i själen


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

Croissanter är äckliga. Fast att förbjuda dessa är väl löjligt!


   
SvaraCitera