Aviseringar
Rensa alla

Muslimer mot judar i ett fullskaligt krig


Ämnesstartare

Jag är ingen predikare men vill bara ge lite info.

Vid slutet av timmen (domedagen)kommer ofog och förstörelse av judar öka så mycket och deras oförskämdhet och uppror kommer att stiga så mycket att muslimer och kristna kommer att ena och agera tillsammans mot dem. Efter att ha kommit tillsammans, kommer de bilda en kraft mot judar och förgöra dem. Det kommer att finnas allvarliga antipati mot judar över hela världen så att folk kommer att informera om judar genom alla typer av kommunikationsmedier, och kommer att försöka eliminera dem.
Kom ihåg folk det här är sista timmen, varenda själ på denna jord bör förbereda sig om den här heliga kriget.

Kom ihåg det här, judarna är vår gemensamma fiende.


   
Citera
Ämnesstartare

n00bhunter:

Efter att ha kommit tillsammans

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter fett. jag vill förgöra judar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jaa jag menade samarbeta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar judar. de är coola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gillar judar. de är coola.

Du kanske inte hänger med lite här, judarna är allianserna, dvs dem stora nationerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

n00bhunter:

Jaa jag menade samarbeta!

xD naw mm fattade[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

n00bhunter:

Du kanske inte hänger med lite här, judarna är allianserna, dvs dem stora nationerna.

vah? den enda judiska nationen är ju israel :s och ah israel är också coola, hade en kompis som kom därifrån, han var jättecool [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

haha nu kör vi!

Oh hitler [bigcheers] Det var just för ett en enda syfte han hatade judarna, dem är världens lögnhals. Synd att han inte utplånade allihop. Vi muslimer hatar judar men kristna är inget som gagnar oss. Dem och vi levde harmoni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

n00bhunter:

Vi muslimer hatar judar men kristna är inget som gagnar oss. Dem och vi levde harmoni.

"ok"

Tråkigt troll[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innan dess pratar vi ryska i norden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vah? den enda judiska nationen är ju israel :s och ah israel är också coola, hade en kompis som kom därifrån, han var jättecool

Nee bro amerika plus israel är bröder. Ta bara en titt på illuminati så fattar du vad jag menar. Dem försöker manipulera oss, genom musik, film och massa njutningar. 9/11 skyllde dem på islam. Islam förknippas med terrorism, men egentligen är det amerika aka judelandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

"ok" Tråkigt troll

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

n00bhunter:

Va?

Du ska ha klart för dig att vi hatar kristna men inte så mycket som vi hatar judarna. Kristna och muslimer kommer att kämpa sida vid sida. Och islam kommer att segra.


   
SvaraCitera