Aviseringar
Rensa alla

Muslimernas krav: Konvertera eller dö!


Ämnesstartare

Iraks muslimer följer det som står i koranen och förföljer alla som inte tillhör islam i Irak. Den mest utsatta gruppen i världen, kristna, är nu helt förföljda i Irak.

Inom
hur många år kommer detta ske i Sverige? Islamiseringen och
massinvandringen är större än någonsin. Snart är svenskar i minoritet.
Muslimer i majoritet.

När kommer vi kristna bli förföljda av muslimerna?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19260836.ab


   
Citera
Ämnesstartare

Fredens relgion slår till igen.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

 ISIS representerar inte ALLA muslimer..... Det är lika retarderat att tro som att hävda att  Fundamentalistiska Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga representerar ALLA kristna

Vet att det kan vara svårt att förstå för den insiktslöse dock.


   
SvaraCitera

NEMI:
 ISIS representerar inte ALLA muslimer..... Det är lika retarderat att tro som att hävda att  Fundamentalistiska Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga representerar ALLA kristna

Vet att det kan vara svårt att förstå för den insiktslöse dock.

Är väl ingen som påstår att någon representerar alla inom en viss religion?  Att folk använder våld för att sprida sin religion är oroväckande oavsett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
 ISIS representerar inte ALLA muslimer..... Det är lika retarderat att tro som att hävda att  Fundamentalistiska Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga representerar ALLA kristna

Vet att det kan vara svårt att förstå för den insiktslöse dock.

Jag ser inte några fundamentalistiska kristna som lyckas ta över hela städer i västvärlden där de börjar förfölja en religiös grupp med civilbefolkningens stöd?

Det är precis det som händer i irak. Anledningen till att muslimerna i ISIS kan ta över är eftersom de stöds av de civila muslimerna i landet. Hela grejen med islam är ju att den ska spridas över hela världen. Det står i koranen. Klart som fan att man då stödjer de som tvingar folk över till islam. Det är hela grejen med islam. Fler ska bli muslimer.  Alla ska konverteras, eller dö.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

jacob97:

Jag ser inte några fundamentalistiska kristna som lyckas ta över hela städer i västvärlden där de börjar förfölja en religiös grupp med civilbefolkningens stöd?

Det är precis det som händer i irak. Anledningen till att muslimerna i ISIS kan ta över är eftersom de stöds av de civila muslimerna i landet. Hela grejen med islam är ju att den ska spridas över hela världen. Det står i koranen. Klart som fan att man då stödjer de som tvingar folk över till islam. Det är hela grejen med islam. Fler ska bli muslimer.  Alla ska konverteras, eller dö.

Det gör de inte eett dugg mindre fel att syfta på "Iraks muslimer" när du syftar på ISIS.
men jag har förståelse för att det kan vara svårt att ransaka sig själv


   
SvaraCitera

jacob97:

Jag ser inte några fundamentalistiska kristna som lyckas ta över hela städer i västvärlden där de börjar förfölja en religiös grupp med civilbefolkningens stöd?

Det är precis det som händer i irak. Anledningen till att muslimerna i ISIS kan ta över är eftersom de stöds av de civila muslimerna i landet. Hela grejen med islam är ju att den ska spridas över hela världen. Det står i koranen. Klart som fan att man då stödjer de som tvingar folk över till islam. Det är hela grejen med islam. Fler ska bli muslimer.  Alla ska konverteras, eller dö.

Nja, finns juh dock Tyskland, Frankrike, England, Portugal, Spanien (alla kristna vid majoritet och kronan) som reste till 1/4 av världen / Amerika 1 & 2 för att utrota indianerna som hade helt annan tro. Just för att de ville utvidga sin landmassa. Rätt så likt Tyskland under 30, 40 talen. Fast för 100-400 år sedan.

Men det var inte stämmande.

En person eller en grupp är inte alla. Alla är ALLA. Alla är inte några och några är inte alla.


   
SvaraCitera

Det gäller en viss extremistgrupp. 

Lär dig tänka.


   
SvaraCitera
Tellus

jacob97: När kommer vi kristna bli förföljda av muslimerna?

Imorgon bitti kommer en muslim och slår dig i huvudet med en Koran tills du skriker ALLAH ÄR DEN ENDA. 


   
SvaraCitera
mynona

* Islamisterna. Visst är de ett helvete, vem har tyckt annat


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

ISIS är ett gäng idioter och ingalunda representativa för en miljard muslimer, kioskmongo. 

Det kommer aldrig ske i Sverige på grund av att Sverige är ett land som inte sett oroligheter och turbulens på lite över 280 år; sådana här tendenser föds i oroliga tider, likt i Irak. Den pågående Israel/Palestina-konflikten, konflikter i Centralafrika osv. 


   
SvaraCitera

Palestinsk parodi om ISIS: 

Rolig. Mycket glad


   
SvaraCitera

jag har viktigare saker för mig


   
SvaraCitera