Aviseringar
Rensa alla

Musproblem!


Ämnesstartare

På tal om musar... hur vet man att en lesbisk tjej suttit vid datorn?.... musen är våt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Bara för att du är dålig på FPS spel. Förutom CS dåArg

Naaaw tycker du jag är bra på csRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Har du haft musen länge?
Om ja, så håller den förmodligen på att dö helt så då är det dags att skaffa en ny.

Kan nog intyga, haft denna i några år nu. Kollar omkring på möss, och kikade in på en Xtrfy M3. Kan det vara en uppgradering till min nuvarande? Den kostar omkring €39, vilket gör mig misstänksam om den kan vara värd priset eller om man betalar för en halvdan mus som inte kommer leva så länge som min Rival 300 Förvirrad Inte sugen på att lägga över 1000 spänn på en gaming-mus. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Naaaw tycker du jag är bra på csRodnar

JaRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

JaRodnar

ShockeradFörvirradBlink :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

JaRodnar

Gölligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan även tillägga att min stackars mus inte ens lyser på undersidan. Det är nog dags för stackaren att bli b e g r a v d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Kan nog intyga, haft denna i några år nu. Kollar omkring på möss, och kikade in på en Xtrfy M3. Kan det vara en uppgradering till min nuvarande? Den kostar omkring €39, vilket gör mig misstänksam om den kan vara värd priset eller om man betalar för en halvdan mus som inte kommer leva så länge som min Rival 300 Förvirrad Inte sugen på att lägga över 1000 spänn på en gaming-mus. 

Vad använder du musen till? Gaming främst?
Hur håller du musen? Kika på bilden nedan.
byrP4ivg7BcTu3qhFxNDQY-320-80.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Vad använder du musen till? Gaming främst?
Hur håller du musen? Kika på bilden nedan.

Yes, gaming. Utöver det är det väl YouTube, Netflix osv men det behöver man ju inte ha någon NASA-mus för att kunna använda. 
Definitivt palm grip, min Rival 300 "sticker ut" lite till höger, längst ner. Kanske lättare om jag väljer en mus med samma form, istället för en som är helt rak. Sneglat på en sån där 60g mus med hål också, verkar fräna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint: .

Finns ett antal olika möss hos maxgaming. Jag kikade på denna från Mionix som verkar vara lite smålik Rival 300.
Jag hade tipsat på Rival 500 men den har visst ökat i pris sedan jag köpte den...

Finns ett antal olika hos Maxgaming till olika priser så kika runt där


   
SvaraCitera