Aviseringar
Rensa alla

Muspruttar


Ämnesstartare

Jag kan inte rå för det, men det kommer muspruttar nästan hela tiden (väldigt ofta i alla fall) när jag har sex.

Så fort vi byter ställning kommer det en, när han drar sig ur mig kommer det..

Vet att muspruttar är vanligt och inte sådär hemskt egentligen, men när dom kommer så ofta och VARJE gång blir det rätt jobbigt. Och avtändande.. Detta gör att jag längre inte njuter lika mycket av sex som tidigare.

Någon som har något tips på hur jag kan lösa det hela?


   
Citera
Ämnesstartare

Fnissa åt det.


   
SvaraCitera

Sätt på ditt ignoreface.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fnissa åt det.

Men det kommer liksom.. lite väl ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara omogna killar som tkr att det är ngt att bry sig om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid där:

Någon som har något tips på hur jag kan lösa det hela?

Nintendo:

Fnissa åt det.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Sätt på ditt ignoreface.

isola:

bara omogna killar som tkr att det är ngt att bry sig om

Precis. Det händer väl alla? Inget att bry sig om [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att det händer alla. Men det händer mig HELA tiden.
Alltså, flera gånger under samma kväll. Varje gång vi byter ställning eller han drar sig ur. Varje gång! Irriterande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid där:

Varje gång!

Get used to it[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid där:

Jag vet att det händer alla. Men det händer mig HELA tiden.
Alltså, flera gånger under samma kväll. Varje gång vi byter ställning eller han drar sig ur. Varje gång! Irriterande..

Har samma problem, men det bästa rådet jag kan ge dig är att försöka knipa när ni byter ställning. Och att undvika skratt innan du går på toa. Samt om han har kommit i dig, ställ dig inte upp direkt utan låt det rinna ut först. Detta har hjälpt mig oftast men ibland händer det ändå :/ sjukt pinsamt om det är första gången man har sex me en kille :(.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

taskigt av tjejer att skylla på möss när det är er kussimurra som pruttar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid där:

Någon som har något tips på hur jag kan lösa det hela?

Bry dig inte om det överhuvudtaget. Det är inte alls pinsamt eller avtändande! Helt normalt eftersom där kommer in luft, ungefär som att göra fisljud med armhålorna!

blondieyou:

sjukt pinsamt om det är första gången man har sex me en kille :(.

Sluta.. det är det väl inte alls? Alltså, killar bryr sig inte om sånt. Möjligtvis att det är lite komiskt.. men inte äckligt eller något liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Sluta.. det är det väl inte alls? Alltså, killar bryr sig inte om sånt. Möjligtvis att det är lite komiskt.. men inte äckligt eller något liknande.

Det känns lite lugnande att höra. Men vi tjejer tror nog det eftersom det e en liknelse av riktiga fisar haha. Ibland tänker man "tänk om dom trodde man fes genom d andra hålet" [surprised] embarasing...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan säga dig att det är bra mycket pinsammare när det händer under ett yoga-pass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Det känns lite lugnande att höra. Men vi tjejer tror nog det eftersom det e en liknelse av riktiga fisar haha. Ibland tänker man "tänk om dom trodde man fes genom d andra hålet" [surprised] embarasing...

Haha, killar är inte så dumma alltid faktiskt. Tycker inte att du ska vara orolig för att det ska råka komma något ljud.

Maskrus:

Kan säga dig att det är bra mycket pinsammare när det händer under ett yoga-pass.

Då är det ju som en helt vanlig fis? Och det har väl alla råkat ut för någon gång xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Då är det ju som en helt vanlig fis? Och det har väl alla råkat ut för någon gång xD

Jo, fast det medför ju att man inte vill göra den ... säger man ställning när det gäller yoga? Ja, man vill iaf inte göra den ställningen igen.


   
SvaraCitera