Aviseringar
Rensa alla

mustasch på tjej


Ämnesstartare

jag har ett problem, jag har små fjun eller vad man ska säga över överläppen, vilket också syns. Min syster har länge sagt att jag ska raka bort det, nu gjorde jag det med en RAKHYVEL vilket jag hört att man inte ska.. växer tydligen ut stubb och svarta hårda hårstrån som syns tydligt och det blir lite taggigt som de kan bli på gubbar när de rakat sig och de växer ut efter ett tag.. nu känner jag mig sjukt dum att jag gjorde detta.. känns konstigt, men ska köpa en såndär epilator till tjejer eller vad det heter som drar upp hårstråna, är det bättre? hört att de inte kommer ut snabbt då och inte heller stubb? någon som känner igen sig?


   
Citera
Ämnesetiketter

vf nt bara bleka mustaschen? 


   
SvaraCitera

Ledsen rakhyvel? why? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
Ledsen rakhyvel? why? Ledsen

nej, det var en väldigt dålig idé.. men är de bättre med en epilator?


   
SvaraCitera

jag bleker min. om jag inte kör en sådan exotisk trådgrej som tar bort håret helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
vf nt bara bleka mustaschen? 

vad använder man:D


   
SvaraCitera

Finns metoder för att ta bort det permanent:

http://taborthår.se/laser-mot-har

Jag har svårt att tro att det blir så dyrt eftersom ytan är liten, och du lär inte ångra dig. Jag tror inte modet ändras så att det blir inne för tjejer att ha mustach.

Du ju köra dirty Sanches i så fall.


   
SvaraCitera

psychoex:
jag bleker min. om jag inte kör en sådan exotisk trådgrej som tar bort håret helt.

fast de gör ont som fan :((


   
SvaraCitera

Josefiniis: http://taborthår.se/laser-mot-har

man brukar kunna köpa det själv eller göra det på skönhetssalonger


   
SvaraCitera

Josefiniis:

vad använder man:D

man brukar kunna köpa själv eller låta göra det på skönhetssalong 🙂


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

fast de gör ont som fan :((

om en vill bli fin får en lida pin! 
nej men annars är det bara att låta det vara faktiskt. alla vet att tjejer också har hår på kroppen så varför skämmas?


   
SvaraCitera
höna

Ja funderar på å lasra bort min. Har testat å både raka, vaxa å ha hårborttagningskräm men inte gillat någon av resultaten


   
SvaraCitera
höna

Tycker alla tjejer borde låta sina mustacher vara. Då skulle det tillslut bli normalt


   
SvaraCitera
gulan

är det inte stor chans att få utslag av färgen?


   
SvaraCitera

höna: Tycker alla tjejer borde låta sina mustacher vara. Då skulle det tillslut bli normalt

Eller om alla gjorde dirty Sanchez. Då skulle det också bli normalt.


   
SvaraCitera