Aviseringar
Rensa alla

mustasch på tjej


Ämnesstartare

psychoex:
jag bleker min. om jag inte kör en sådan exotisk trådgrej som tar bort håret helt.

vad köper man dem?


   
SvaraCitera

har små blonda fjun som knappt syns om man inte tittar rätt nära. brukar dra över med en epilator när jag kommer på att jag ser dem. men behöver ej göra. hade nog varit jobbigare om jag vore mörkhårig dock. men äsch, alla har ju sådant.


   
SvaraCitera

har blonda fjun

min bror retade mig alltid för dom när vi var mindre pga: taskig


   
SvaraCitera

retade hnm när han fick moppemusch, då gjorde han en inverterad hitlermustasch, då retade jag hnm för det istället


   
SvaraCitera

Josefiniis:

vad köper man dem?

alltså det är en vanlig sytråd tror jag. men du trär den på händerna på ett speciellt sätt och gör något och woops så är håret borta. vet inte vad tekniken heter men fråga random mellanöstare! (som inte är jag då)


   
SvaraCitera

psychoex:
jag bleker min. om jag inte kör en sådan exotisk trådgrej som tar bort håret helt.

Exotisk trädgrej haha fy helvete va de gör ont 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Exotisk trädgrej haha fy helvete va de gör ont 

tråd!!!


   
SvaraCitera

psychoex:

tråd!!!

telefonen ändra, men fyfan va de gjorde ont när jag testa det i egypten..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
har små blonda fjun som knappt syns om man inte tittar rätt nära. brukar dra över med en epilator när jag kommer på att jag ser dem. men behöver ej göra. hade nog varit jobbigare om jag vore mörkhårig dock. men äsch, alla har ju sådant.

jag är mörkhårig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psychoex:

alltså det är en vanlig sytråd tror jag. men du trär den på händerna på ett speciellt sätt och gör något och woops så är håret borta. vet inte vad tekniken heter men fråga random mellanöstare! (som inte är jag då)

haha okej, får väll söka lite och se om jag hittar något 🙂


   
SvaraCitera
hadice

använd verkligen inte en epilator på ansiktet, tro mig det kommer att avsluta med utslag. Rakhyvel oj, läskigt att ens läsa att du har använt det, kör på tråd, ja det gör ont etc,, men lovar dig det är värt. man blir bebis len och det tar 2-3 veckor tills håret växer ut igen. 


   
SvaraCitera

Du är en SK man


   
SvaraCitera