Aviseringar
Rensa alla

MUUUU! Dagens Kusliga Händelse /spindelnätaren [chocked]


Ämnesstartare

Hejj allesammans det är Spindelnätaren här jag loggar in på Ängelens konto pga jag är förBANNAD! Fy så Tokigt allt kan bli. Ja ja här kommer dagens Kusliga Händelse!

Jag har nuss fluttat in i ett radhus jag bor på Uppevåningen o grannen bor på Undervåningen nu börjar historian dock INTE som i Börjare utan som i Börjar - Nu sätter vi igång! Image

Jag hållde på att steka hambörjare till brunch Plötsligt hörde jag ett mucket Mystiskt läte. Som en KOSSA.
- Hmm tänkte jag jag har ingen kossa som hus jur o titta ner i stekpannan. Näpp helt död [confused] Vad är det då som låtar?
Jag går till balkongen och tittar ner HJÄLP
då ser jag att GNÄGGE

AVBRYT
Image
detta är gnägge mitt hus jur till er som visste
FORTS. på histurian

då ser jag att GNÄGGE har rummit!!! Han stod ej på balkongen så jag titta ner o ser en HOV i leran han måste sprungit till grannen.
MUUUUUUU MUUUUUUUUUUUUUU MUUUUUUUUUUUUUUU hör jag jag blir rädd tänker "har gnägge fått galne kossa köttsjukan?"
Swingar mig ner til lgrannen smäller upp dörren.
Då spydde jag.
Då ser jag GNÄGGE göra HYSS han leker med en uppblåsbar docka
och det var en KOSSA som säger MU!!!! blev så jävla kokig av ilska han trodde det var en RIKTIG. det var förmodligen grannens Sexleksak fufan j*vla ÄCKEL!!!
så jag slet gnägge upp o nu sitter han och skäms me svansen mellan bena och DÄR ska den stanna!!!!

Så här ser den ut sexleksaken

Image

"Little Daisy

Vad sägs om en råmande påsättning? En docka utformad som en uppblåsbar ko, som säger MU i upphetsning när du penetrerar henne. "

Det var dagens händelse det händer så mucket i min närhet ibland tror jag jag e CURSED... Gnägge ska i alla fall få hageförbud tänker ej skritta me honom där han får stanna inne tills han blivit SNÄLL igen.
MVH SPINDELNÄTAREN


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

intressant.. mycket intressant


   
SvaraCitera
Åtta

Jag älskar verkligen Gnägge. Vill klappa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan va jobbigt, En liknande grej hände mig förut och jag tycker fortfarande det är jobbigt att tänka på det

Hoppas gnägge sköter sig i fortsättningen [y]


   
SvaraCitera

Gnägge ser ut som en ponny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det någon annan som provat daisy och kan intyga att det är bra och upphetsande? Jag är rädd för att den skulle kunna gå sönder ganska snabbt, sen ser den ganska liten ut, hur stor är den?


   
SvaraCitera
Åtta

Anarkandi:

Är det någon annan som provat daisy och kan intyga att det är bra och upphetsande? Jag är rädd för att den skulle kunna gå sönder ganska snabbt, sen ser den ganska liten ut, hur stor är den?

Jag har sett Daisys långväga släkting ur fårfamiljen. Den var ungefär 30-40cm lång och såg ungefär lika robust ut som en badboll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej gnägge är en halv poni halv arabisk helblod tror jag det stodge så på papperena när jag köpte honom på kusten ha ha. Spelar det någon roll? Alla raser är bra i jur världen... bara de har hjärtat. Det har han.
Även fast han kan vara lite Crazy ibland, men det har han nog ärvt från Husse/matte. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag har sett Daisys långväga släkting ur fårfamiljen. Den var ungefär 30-40cm lång och såg ungefär lika robust ut som en badboll.

Härligt.

Alltså, vem vill knulla ett får på 30-40 cm egentligen. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera