Aviseringar
Rensa alla

MVH duktig Geiger


Ämnesstartare

Har legat inlagd på psykiatrin i 10 dagar, blev utskriven idag, vågade söka hjälp först nu... Ett år efter våldtäkten, blev ignorerad av öppenvården då jag redan innan våldtäkten hade agorafobi och ej kunde ta mig till vården utan mina benzo som de drog in (hade fått från VC direkt efter våldtäkten, tog 3 mån att få kontakt med öppenvården) redan INNAN första mötet med psykologen. Men jag vågade mig till akuten nu, hade ett totalt sönderfall och är nu diagnosticerad med PTSD, socialfobi, agorafobi och GAD.

Låg på bensodiazepinutrappning, de gav mig höööga doser och sedan lägre och lägre medan de satte in venlaflaxin och lyrica på dagtid, imovane (istället för mina stilnoct...), theralen och atarax på kvällstid.
Borde ha sökt hjälp tidigare, men är glad att jag gjorde det nu i alla fall. Ska få en ordentlig samtalskontakt och kan nu få den hjälp jag behöver.


   
Citera
Ämnesstartare

börja inte knarka barn! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: börja inte knarka barn!

Har ej missbrukat mina benso, jag hade bara höga doser från läkaren efter som att jag hade PTSD och svåra panikattacker. DÅ behövde jag dem, NU behövde jag trappa ur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska vi diskutera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lonesome Sparrow:

Hjärta

aristoteles: ?

Ni ska säga att jag var duktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad håller ni på med, taktlösa mähän. Starkt jobbat Geiger.


   
SvaraCitera
lax
 lax

jaha, vad duktig du är! synd med våldtäkten, jag är av åsikten att allt det onda för något gott med sig så hoppfullt.

jag bjuder på en bild på min chillande hund för jag vet att du gillar djur.

SpQty.jpg 


   
SvaraCitera

Kramis tycker om dig, alltid gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: Vad håller ni på med, taktlösa mähän. Starkt jobbat Geiger

Taack! Hjärta

lax:
jaha, vad duktig du är! synd med våldtäkten, jag är av åsikten att allt det onda för något gott med sig så hoppfullt.

jag bjuder på en bild på min chillande hund för jag vet att du gillar djur.
 

Ah, tack! HjärtaJa, det är synd men försöker verkligen att göra så att någonting gott kommer ur det hela.

Sagitta: Kramis tycker om dig, alltid gjort

Awh, detsamma! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: 5

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fint, hoppas på en vändning för dig. lycka till! 


   
SvaraCitera
lax
 lax

Geigerzähler: Ah, tack! Ja, det är synd men försöker verkligen att göra så att någonting gott kommer ur det hela.

det kommer det. jag lovar dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: fint, hoppas på en vändning för dig. lycka till!

Ja, alltså mår fan löjligt bra just nu. Mycket glad Tyvärr har jag lite trubbel med hjärtat från medicinerna men det skall lugna ned sig, går liksom på högvarv.


   
SvaraCitera